• julknäck

    Våra älskade änglar tråd 5

    Tänkte att det var dags att starta en ny tråd.
    Vill att ni ska veta att jag tycker om er så mycket och är så glad att vi fått lära känna varandra. Men det vet ni ju redan. Kram

  • Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5
  • julknäck

    Nu är alla mina älskade hemma igen och det känns bra. Vad som känns mindre bra är att jag känner mig lite halvt illamående, hoppas att det inte är maginfluensan. Spydde i morse men nu känns det bättre igen ( Ja jag är inte gravid) Har ju just räknat ut att jag varit gravid -04,-05,-06,-07 och -08 det får räcka för ett tag nu.

    Roligt med mammalunch vi kan ju försöka träffas innan den riktiga rusningen kanske så att vi hinner få bra bord eller lekrummet om det är ledigt.

    Vi hörs kram

  • PandaPrinsessa

    Åh, nej! Hoppas det inte är magsjuka Sara! Det vill man ju alltid slippa... Och jag tycker faktiskt att du kan hoppa över att vara gravid -09... Flört

    Bra idé att träffas före rusningen! Ska vi säga vid 11?


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • Bebbe2007

    Elva passar bra för oss.. Mangan blir hämtad av taxin klockan nio så jag åker väl ner då..

    Hoppas inte du får magsjuka, Sara.. Isåfall vill vi inte träffa dig.. Räcka ut tungan Åh, va bra att du var extra tydlig med att du inte var gravid... Annars hade man ju lätt kunnat misstolka illamåendet!

    Kram!

  • PandaPrinsessa

    Hmm... På tal om graviditeter... Undrar just när någon av oss ska bli gravid igen... *funderar*
    Vems tur är det? Skrattande

    (Upptäckte precis att det finns en kräkgubbe. Du får den, Sara! )


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • julknäck

    jag kan lova att det är inte min tur af jag tror på malin.
    Har inte spytt mera iaf men inte kunnat äta nått på hela dagen. Hoppas att det är bättre imorgon. SÅ skönt att jag har mannen hemma så han kan ta hand om barnen.

  • Tjabo07

    Åh vad roligt det är med lite aktivitet i tråden.

    Måndag kl 11 passar jättebra för mig med. Vad trevligt det ska bli, känns som det var längesen nu.
    Jag har nu också bokat in en Umeåtripp till Umeå 31/1. Visst är det spikat?
    Så ni tror på mig som nästa att bli gravid, ja vi får väl se Flört. Det är inget på gång än iaf.


    Sara, krya på dig!

  • PandaPrinsessa

    Ja, det blev en himla aktivitet här när det blev ett nytt år... Nytt år, nya tag. Skrattande

    Så himla trevligt med måndag! Håller med dig Malin, det känns som att det var längesen...

    Jag klassar Umeåtrippen som spikad. *längtar* Vi får se hur vi gör, vi kanske stannar i Umeå till söndag. Har några kompisar på Umedalen som vi längtar efter att få träffa, de fick en liten pojke i oktober. Och så har jag ju min syster på Teg. Måste ringa runt och kolla om alla är hemma den helgen...

    Det verkar som att det är Malins tur att bli gravid nästa gång. Sen beror det på om det är Sara sen då... Säg till när det är min tur!

    Hoppas du mår bättre idag, Sara!


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • Bebbe2007

    Vi får väl bestämma vilken tid vi ska äta den 31/1 så får man väl komma när man vill.. Men det kan vi ju ta senare..
    Va roligt att det är din tur att bli gravid, Malin!! Flört Undra om det blir en tredje flicka eller om Hugo kanske får en killkompis.. *fnissar*

    Ska bli så kul att träffas på måndag.. Sa vi kl. 11 på UH? Känns som att det va längesedan men det är det ju egentligen inte.. Men sist blev det ju inte så mycket vi satt tillsammans allihopa.. Sara sprang ju bara mest runt.. Räcka ut tungan
    Skönt att du mår bättre! Sen kanske du får vila lite extra nu när gubben din är hemma igen!!

    Kram!

Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5