• Alvin 2006

    Uppsala fika Maj-Juli!

    Våra lilla gäng.
    Snackar och fikar.
    Inte hänt så mycket i tråden sen senaste.
    Förutom att.
    Nu har lilla bebisen ploppat!
    Grattis Soulfan till bebben!

    Gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m35552542.html

    Många trådar har vi traglat oss igenom. Och många fler blir det.

    Trevlig första advent, jul och nyår och 13 helgen.
    Många hleger blir det samt högtider.

  • Svar på tråden Uppsala fika Maj-Juli!
  • båt

    Smulis: jag kommer, slutar dock 18 men det ska nog inte vara några problem att sluta en halvtimme tidigare. ska bli roligt att gå

  • Sockersmulan

    Du behöver inte betala för biljetten Audrey eftersom du sagt till i så god tid. Vi ses på något fika framöver i stället.

  • Alvin 2006

    Hej på er!!!
    Här inne var det dött!! Hoppas att allt är bra med er?? Här är det full rulle på allt.
    Har varit och simmat idag och det var skönt. Snart börjar jag jobba 16-22.15. Mindre kul men det går. Helst vill jag gå i pension och njuta av livet fullt ut...

    När ska vi dejta nästa gång. Nästa vecka, tis,ons eller tors????
    Jag vill se er alla. Om ni har blivit korta, tjocka, smala,långa, bruna, vita, långt hår eller kort hår. Ja allt.

    Skriv upp er!!!!!!!!!!!!!!!
    Tisadg 17/2; cissi
    Onsdag 18/2; cissi
    Torsdag 19/2; cissi

    Vi syns !!


  • Soulfan

    Bra initiativ Cissi!

    Tisadg 17/2; cissi, Soulfan + N
    Onsdag 18/2; cissi,Soulfan + N
    Torsdag 19/2; cissi, Soulfan + N

  • båt

    Tisadg 17/2; cissi, Soulfan + N, Båt efter kl: 18.30
    Onsdag 18/2; cissi,Soulfan + N, Båt efter kl: 17
    Torsdag 19/2; cissi, Soulfan + N

  • Alvin 2006

    Audry: Har du M varannan vecka???
    Vi kör en fika veckan efter det me!!

    Socker::: Hälsa I, Grattis I på namnsdagen!!!!

    Nu ska jag hoppa isängen och sova.
    Gonatt små änglar!!!

  • Nr One

    Tisadg 17/2; cissi, Soulfan + N, Båt efter kl: 18.30
    Onsdag 18/2; cissi,Soulfan + N, Båt efter kl: 17, (NrOne)
    Torsdag 19/2; cissi, Soulfan + N

  • Sockersmulan

    Tack för namnsdagshälsningen Cissi! Vad var det med ditt ben nu då som gjorde så ont? Gick det bara över sen eller? (nyfiken)

    Jag skriver inte upp mig på fikalistan för jag ska bort både måndag och tisdag kväll så det kommer bli för mycket med ett datum till känns det som. Men OM jag kan och känner mig extremt piggelin och överaktiv så kanske jag dyker upp ändå...

    Kram från Sockris!

  • Äventyr

    Hej,
    Jag kan alla dagar nästa vecka enligt köksschemat (J är inte hemma just nu). Skulle vara roligt att se er, särskilt er jag inte sett på länge.

    Jag håller på och tvättar efter två veckors äventyr. Äventyr har trivts! Alla i familjen har mått rätt bra, Ville blev åksjuk och spydde både dit och hem (fyra timmar på krokiga vägar) men i övrigt inga problem. Maten var till vår stora förvåning otroligt god, helt fantastiska grytor och couscous, Ville har ätit mer än hemma och inte druckit nån välling alls. Jag har varit tre gånger på hamam med skrubbningar, massage och inpackningar. Stranden var fin, vi badade inte men spelade fotboll, lekte och njöt av solen. Några dagar var det kallt och ösregn. Människor var trevliga och lätta att prata med. Jag fick lite perspektiv på mitt liv när jag pratade med en kille på hotellet som hade en son i samma ålder som V. När han föddes hade stadens enda förlossningsläkare beordrat kejsarsnitt - som killen bara nätt och jämnt hade råd med. Någon möjlighet att analysera blodprover fanns inte i staden överhuvudtaget, fast den hade 80000 inv - för att kunna göra det var man tvungen att åka fyra timmar på de krokiga vägarna.

    Slut på reserapport. Annars blir den lång! Men summa summarum är att det var himla skönt med en paus. Liv, död och så liv igen, vi behövde lite tid att smälta det hela. Nu är jag över 12v!

Svar på tråden Uppsala fika Maj-Juli!