• Mullvaden

    Ny damklubbstråd!!!

    Då träffas vi här i fortsättningen...

  • Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!
  • Mimmimarlin

    Va bra! jag vet inte hur man gör.

    Ha en trevlig helg, själv jobbar jag, är bara hemma på ett par timmar nu.

    Kram !

  • sommarlek

    Heeeej! Bra initiativ Mullvarden ! Hoppas allt är bra med er och de små? med oss är det bra. Hösten har dock varit full med jobb och den ena förkylningen har avlöst den andra. Ska bli skönt med julledighet. Har ni hört om BA:s lille? Legat inne och varit jättesjuk! Verkar som om det är på bättringsvägen nu. Vet ej om de har kommit hem ännu. Ska ringa henne i helgen och kolla!

    Skulle vi ses den 19 eller hur var det??

    Kra på er!

  • sommarlek

    Hej! Nu har mannen påmint mig om att han har firmafest nästa fredag och det hade jag helt glömt bort. Sorry! Så, jag kan alltså inte den 19. Mwn nu verkar tråden dött igen, så daten är kanske glömd iallfall ! Vi kanske kan ses i jul?

    Kram på er!

  • Mimmimarlin

    jag kan inte heller 19:e så i mellandagarna kanske eller efter nyår vi kan klämma in något.

    Blev du snygg i håret sommarlek?

    Kram Kram!

  • Mullvaden

    Hej! Vad synd att ni inte kan den 19:e! Får ta det längre fram. Har inte hört om BA:s lillkille. Är det astmaproblem? Usch, usch, usch - eländigt att behöva bli inlagd.

    Kram!

  • sommarlek

    BA - vännen! Håller tummarna för imorgon. Du kan väl sms eller ringa när du vet närmre. Tänker på er!! Hör av dig om du vill ha en vän.

    Kram

  • Mimmimarlin

    skrev ett inlägg igår kom vist inte med ser jag

    ucsh va jobbigt Ba, tänker på Er och hoppas att han snart blir bättre.

    Kram Kram!

  • Mullvaden

    Gott Nytt, allihop!!! Vad sägs om damklubbsträff 17:e eller 24:e januari?

  • Mimmimarlin

    Gott Nytt alla!

    Jag kan vilken som av 17 eller 24. Hade varit skoj att träffas var ett tag sen sist.

    Kram!

Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!