• Melvin06 Vilmer08

    Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06

    Dax igen, även om det inte är så mycket aktivitet här inne så kan vi ju inte skrota vår kära tråd!!!

  • Svar på tråden Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06
  • Melvin06 Vilmer08

    Jag har läst hihi....tycker det är så svårt att ta ställning till sånt här.......jag brukar inte fega ur när det gäller sjukdomar men magsjuka är ju det värsta man kan tänka sig....så jag tror nog att vi stannar hemma. Malin kan du inte slänga ut ett nytt datum då vi kan komma till dig o hälsa på, kanske Marlene kan då me?

  • Logh

    Ja, vi hade magsjuka nu i helgen, usch!

    Tycker att ett nytt datum låter som ett bra förslag.

    Hoppas ni haft en bra nyårsafton och gott nytt år!

  • En Frida

    Hej
    Än har vi inte börjat kräkas men jag tror nog ändå vi gör rätt i att inte riskera något.
    Kan ni komma hit 24/1? Det är en söndag.

  • En Frida

    Eller förresten
    31/1 på förmiddagen passar nog ännu bättre för mig.

  • En Frida

    Nu kräks Noah. Var glada för att ni inte kom hit!
    Ingen vinterkräksjuka iallafall eftersom det tog flera dagar innan det bröt ut men det är väl något annat virus som man kräks av.
    Han verkar må rätt bra iallafall om man bortser från att han kräks lite då och då.

  • Melvin06 Vilmer08

    Mår Noah bättre nu?
    Är det någon mer än vi som kan komma den 31??

  • Sarah W

    hej svejs!
    Ska titta om jag inte jobbar kommer vi vart ska vi vara
    har inte riktigt haft tid att sitta här vid datan under jul

  • En Frida

    Hej
    Ja Noah var inte sjuk så länge. Hade inte ont i magen heller utan kräktes bara 3 ggr sedan var han som vanligt.
    Det går dock kräksjuka på dagis nu så vi får väl se om han åker på något annat virus. Tröttsamt!

    Ska vara hemma och ta det lugnt imorgon med honom iallafall.
    Kommer ni den 31/1? Klockan 10:30 vore bra i så fall för jag ska till Göteborg på eftermiddagen som det ser ut nu.

Svar på tråden Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06