• Melvin06 Vilmer08

    Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06

    Dax igen, även om det inte är så mycket aktivitet här inne så kan vi ju inte skrota vår kära tråd!!!

  • Svar på tråden Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06
  • Sarah W

    hejsan vi kommer men måste ha adress och sånt.
    Har noah bytt dagis lr går han fortfarande i aplared.??

  • Logh

    Hej!

    Vi kommer gärna den 31:e. Nu MÅSTE vi ses!

    Jag har föresten uppdaterat lite i min presentation om någon är nyfiken.

  • Melvin06 Vilmer08

    Gaaaaaaaaah Linda jag fattade direkt när du skrev att du uppdaterat och kikade ivrigt in! Vad roligt grattis, hur mår du?????????
    Syns magen än? Åh jag är allt lite avundsjuk hihi!

  • En Frida

    Så kul för er Linda!!! Mysigt med en bebis! Mår du bra eller?

    Sarah-Noah går kvar i Aplared. Han byter ju dagis efter sommarn eftersom han går på småbarnsavdelning nu. Då får vi väl se hur vi skall göra. Tills dess har han det jättebra på sitt nuvarande dagis och eftersom det är en trygghet så tycker jag det är värt att köra fram och tillbaks.

    Hoppas att ni hade det kul igår Marlene.

    Kram

  • Mamma till Rasmus

    Roligt för er Linda så mysigt så avundsjuk jag blir vill ju med ha en lite bebis...

    Malin- det var toppen, roligt med bara tjejerna hihi.

    Jag kommer inte att kunna komma den 31 jobbar då... men kan ni inte boka en dag snart igen. vill ju träffa er och era små(stora busar) nu ju.
    Nu ska jag sära på mina barn som bråkar som bara den.
    ha en härlig söndag

  • Logh

    Hejhej!

    Ja, då går man här med en liten kula på magen igen.
    Idag är det vecka 13 +3 och nu väntar vi mest på UL den 12/2.
    Visst är det mysigt, men också mer skrämmande denna gång. Nu vet man ju lite mer vad man gett sig in på. *s*

    Tråkigt att ni inte kan komma den 31 Marlene. Var så länge sedan man såg er alla!

    Nä, är väl bara att fortsätta med dagen underbara tvättprojekt...

  • Melvin06 Vilmer08

    Tråkigt att ni inte kan komma Marlene, vi bokar en ny dag då vi ses. Är ju så svårt att träffa alla på samma gång.

    Linda vad mysigt. Jag älskar bebisar och gravida människor haha.....såååå mysigt. Vad tror ni det blir den här gången? Har du fått må bra? Roligt roligt, du måste ju berätta allt när vi ses. Själv så har jag ju gjort mitt nu, en mkt konstig känsla!

    Det här med dagis är svårt, det är redan dax för oss att tänka på när Vilmer skall börja, hemskt hemskt.......om han inte får börja på Melvins dagis så vägrar jag börja jobba. Här har inte syskon någon förtur heller.....

    Kvällsmat här nu!

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Inne en snabbis. Malin vi kommer nog inte innan närmare 11 på lördag, funkar det? Du skulle iväg sen eller? Hur ser huset ut som du bor i? Vet nog på ett ungefär, en kompis till mig bodde på Tiljans backe innan, det är väl rätt nära va?

    Ha en trevlig kväll!

  • En Frida

    Hej hej
    Jag åker vid 12:30 typ så det blir en snabbfika då men visst får ni komma vid 11.
    synd att du inte kan Marlene

  • Logh

    Jag blir galen!!! Är sjuk igen. Känns som om jag är mer hemma än på jobbet. Känns nästan lika bra att ge upp och sluta jobba. FUnkar ju inte om jag inte är där! Känns lite uppgivet just nu. Tog 8 antibiotikakurer förra året och som det känns i kroppen nu är det nog snart dax för årets första. Tog förra årets sista på julafton. Blir galen på det här...

    Förlåt, var bara tvungen att avreagera mig lite...

Svar på tråden Fortsättningstråd nr 13 Vårmammor Borås - 06