• Anonym
    Äldre 12 Jan 18:09
    12071 visningar
    45 svar
    45
    12071

    Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?

    Är det bara vi som ALDRIG har något förspel?
    Eller finns det någon annan som är i min situation?
    Vi har varit tillsammans i nästan fyra år.
    Utav dom åren kan jag lova att vi inte har haft en handfull med förspel innan.
    Jag fattar inte vad det är med han.
    Har tagit upp det ofantligt många gånger.
    jag har aldrig varit arg eller sur på honom, bara bett han att det kunde ju liksom va mysigt och prova på det oxå kanske..?
    Han blir bara såå förbannad och säger till mig massa saker, typ att jag kan gå tillbaka till alla mina ex och att jag bara klaga på honom.
    Jag klagar väl inte..? tycker ju att sexlivet och allt som har med det för övrigt funkar utmärkt..
    förutom detta då...
    Han får upp den på noll och ingenting.. hinner inte ens klä av mig strumpan
    Men jag tar ju lite längre tid..
    Han påstår att bara han tänker på att vi ska ha sex så får han upp den.. men jag funkar ju tyvärr inte så..
    jag behöver lite ompyssling, lite pussar, kramar.. ja, ni vet..
    så alltid, alltid, är det bara av med kläderna, in i mig, ja, sen går det typ... max 2 minuter.. sen har han kommit.. kul... vilket liv.

    vet iointe vad jag ska säga till han mer..
    tycker bara det är synd att det är såhär..
    någon mer än jag som är drabbad av detta

  • Svar på tråden Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?
  • lovemy­boys
    Äldre 12 Jan 18:10
    #1

    Förspelet för mej är ju en stor del av själva sexet i sej....ojoj,såå gött!!

    Prata med din man, han uppskattar säkert att du talar om för han hur du vill ha det....led han rätt........Generad


    Familjen KALOW....min alles egen..
  • Anonym (3)
    Äldre 12 Jan 18:11
    #2

    Jag hade tvärvägrat sex, på såna villkor. Ni är två som ska bli nöjda . Stå på dig

  • Anonym
    Äldre 12 Jan 18:11
    #3

    Vi har inte varit tillsammans så länge men det har avrit samma här.
    Min kille tar det som kritik och uppfattar det som att jag tycker han är dålig i sängen när jag ber om förspel. Och ja får jag inge förspel så är ju sexet dåligt!

    Fattar inte vad det är med min kille? Vill han inte att jag ska ha det skönt?

  • Anonym
    Äldre 12 Jan 18:12
    #4

    Min kille vart till och med sur när jag skrev ett erotiskt brev och berättade hur jag ville ha det. Han blev sur för det stod ju bara om mig:-O
    Men jag har frågat vad jag kan göra bättre men det vill han inte svara på...

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 18:15
    #5

    har verkligen försökt att stått på mig och pratat med honom.. men.. han fattar inte. han säger bara att det går inte för han blir så upphetsad och kan inte hålla sig..
    men va fan.. jag känner mig som en torris
    alltså.. det är jobbigt..
    ibland har vi till och med fått använda glidmedel..
    tycker det är skitpinsamt..
    har försökt förklara men han blir bara förbannad..

  • Warspi­rit
    Äldre 12 Jan 18:15
    #6

    Tycker jag låter helmysigt, som du verkar vilja ha det, så ska det väl också vara egentligen, om man inte vill ha ett träigt sexliv. Jag säger bara en sak - It takes two to tango!
    Vill han bara tillfredsställa sig själv, kan du lika gärna skaffa en annan, så kan han ha sex med sig själv också...


    Anonym skrev 2009-01-12 18:09:00 följande:
    Är det bara vi som ALDRIG har något förspel? Eller finns det någon annan som är i min situation?Vi har varit tillsammans i nästan fyra år. Utav dom åren kan jag lova att vi inte har haft en handfull med förspel innan.Jag fattar inte vad det är med han.Har tagit upp det ofantligt många gånger. jag har aldrig varit arg eller sur på honom, bara bett han att det kunde ju liksom va mysigt och prova på det oxå kanske..?Han blir bara såå förbannad och säger till mig massa saker, typ att jag kan gå tillbaka till alla mina ex och att jag bara klaga på honom.Jag klagar väl inte..? tycker ju att sexlivet och allt som har med det för övrigt funkar utmärkt..förutom detta då...Han får upp den på noll och ingenting.. hinner inte ens klä av mig strumpan Men jag tar ju lite längre tid.. Han påstår att bara han tänker på att vi ska ha sex så får han upp den.. men jag funkar ju tyvärr inte så..jag behöver lite ompyssling, lite pussar, kramar.. ja, ni vet.. så alltid, alltid, är det bara av med kläderna, in i mig, ja, sen går det typ... max 2 minuter.. sen har han kommit.. kul... vilket liv. vet iointe vad jag ska säga till han mer..tycker bara det är synd att det är såhär..någon mer än jag som är drabbad av detta
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 18:17
    #7

    Warspirit skrev 2009-01-12 18:15:41 följande:


    Tycker jag låter helmysigt, som du verkar vilja ha det, så ska det väl också vara egentligen, om man inte vill ha ett träigt sexliv. Jag säger bara en sak - It takes two to tango!Vill han bara tillfredsställa sig själv, kan du lika gärna skaffa en annan, så kan han ha sex med sig själv också...
    Mmm.. precis. håller på!
    tyvärr tänker inte han så, om han ens tänker .
    han skulle tänkt som du iaf.. hehe
  • Warspi­rit
    Äldre 12 Jan 18:20
    #8

    Äh, för mig är det bara så att det är värdelöst om inte ens partner också får någon njutning.


    Anonym skrev 2009-01-12 18:17:39 följande:
    Warspirit skrev 2009-01-12 18:15:41 följande:
    Mmm.. precis. håller på!tyvärr tänker inte han så, om han ens tänker .han skulle tänkt som du iaf.. hehe
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 18:27
    #9

    jo, men så tänker han med.. säger han.. men han fattar inte att min njutning oxå ligger innan sexet..
    det enda han tänker på är att jag ska komma under tiden..
    och gör man inte det blir han sur.. men hur lätt är det då på två minuter och utan förspel..

  • Anonym
    Äldre 12 Jan 18:45
    #10

    Men, låt det gå för honom två gånger då? En gång under förspelet och sen när ni kör tillsammans. Då har han ingen ursäkt längre!

Svar på tråden Förspel? Hur har ni det ,alla tjejer där ute?