• Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 14
  • Anke

    är också jättegärna med på träff. hemma hos någon låter toppen!

    Nästa vecka flyttar vi till huset!! ska bli så roligt! lite småslitigt att bila till ursvik från essingen sen åka till sickla för att jobba. liiiite omväg, men nästa vecka är ju sista veckan vi behöver göra det.


    ¨ ¨*:+..+¤+:.:Nora 060810 ♥ Pricken Bf 090430¨:.:+¤+..+:*¨¨ ¨
  • Ancy

    elisabeth - Grattis på födelsedagen i efterhand!

    miss k - Kul med en lillebror! Tycker om namnen Emil och Rasmus

    Jag är oxå på en mammakväll! Går bra att vara här också, bara jag får lite tid på mig att skicka ut resten av flocken

    linbou - Länge sen!!!

  • Elisabethjz

    När har ni pratat om att ha mammakväll?!?! Låter mysigt Jag är ju mobil och rätt så mycket närmare nu för tiden!

  • miss kitty

    Å vad kul med en mammakväll!!
    Det kanske är smidigast för de flesta att ta sig (med tanke på att vi bor både norr och söder om stan) om vi är hemma hos nån av er som bor nära city?


    Ancy skrev 2009-01-27 17:41:10 följande:
    miss k - Kul med en lillebror! Tycker om namnen Emil och Rasmus
    ja vi med passar bra ihop både i klang och eftersom båda namne har anknytning till Astrid Lindgren. Och både Rasmus och Emil är ganska busiga namn tycker jag så det lär ju bli en hel del hyss och upptåg på köpet

    Med tanke på att vi har fått två olika besked som inget lät sådär helt bombis så har vi dock garderat oss med flicknamn också - Matilda. Bäst att vara på den säkra sidan!
  • Smurfan 81

    Jättekul med mammakväll! Är dock uppbokad ganska mycket framöver så jag håller tummarna att det blir en dag som passar mig!

  • Elisabethjz

    Idag har vi hittat en förskola som verkar toppen!!!!!! OCH dom kanske kanske har plats åt oss, så håll tummar och tår! Fick en väldigt bra uppfattning av dom. I våran kommun finns inget ur och skur som vi helst vill ha, men dom är ute i naturen 3 dar i veckan, och lagar mat ute och äter ekologiskt och är inte kommunala, så dom uppfyller så gott som alla krav vi har

    Benjamin kände sig som hemma med en gång, sprang iväg och började leka med barnen och sade åt oss att "gå, ses sen"

  • milimina

    hallå alla

    smurfan,
    kom du med i programmet? såg att de kör trailers för det nu och blev nyfiken såklart


    ♥junior 0608♥bäfsen bf 090302♥ snart blir det bebis!!!
  • Smurfan 81
    milimina skrev 2009-01-27 19:36:12 följande:
    hallå alla smurfan, kom du med i programmet? såg att de kör trailers för det nu och blev nyfiken såklart
    Nä, jag gjorde tyvärr inte det! De sa att jag var jätteintressant så de ville behålla min ansökan till kommande säsong, men att just nu till Stockholm-programmet hade de redan folk. Får hoppas att jag kommer med nästa gång! Just nu är det rätt mycket ändå så egentligen "passade" det väl inte så bra...
  • milimina

    asch då... men då hoppas vi på nästa omgång, det lät ju jättepositivt jag tycker det är ett roligt program!


    ♥junior 0608♥bäfsen bf 090302♥ snart blir det bebis!!!
Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 14