• kanga76

Vet någon var man kan köpa vagn och....

...få den med sig på en gång?

• Svar på tråden Vet någon var man kan köpa vagn och....
  • Käskargej

På de flesta barnvagnsaffärer kan man köpa de vagnar som står i butiken. Bara att betala och ta hem. Det har alltid vi gjort!

• kanga76
    Svar på #2
    Har ni? Vilka affärer har det varit i då? Då är det väl visningsex oxå?
  • Käskargej

Det behöver inte vara visnings ex. På Babyland har de ofta vagnar på lager! Har haft tur och alltid fått precis det jag vill ha. Är det nån särskild vagn du vill ha?

• Sarah84

Vår Emmaljunga Scooter vi köpte hade de på lager i den färgen vi ville ha, ibland finns de på lager & ibland är de beställningsvara. Beror ju lite på vad för vagn & färg man vill ha. & ibland får man även visningsexet.

• kanga76

Njae, jag gjorde något förhastat. Jag satte ut min vagn på blocket, trodde att det skulle ta ett tag, men tji fick jag. Så jag behöver en ny vagn, med svängbara framhjul.

• modestyclara

Finns en hel del affärer som har lage rom man inte är så kinkig på färg... Bonti, Babyland, Babyplanet...

• Käskargej

Mitt råd är att ringa runt och kolla på de affärer som ligger i närheten! Det är lättare om du vet vilken vagn du vill ha

• Käskargej

Babyland i Barkarby brukar ha bra vagnar på lager. Har köpt flera där.....

• kanga76

Käskargej skrev 2009-02-17 22:19:38 följande:

Babyland i Barkarby brukar ha bra vagnar på lager. Har köpt flera där.....
    Tackar så mycket...
  • Pappa34

Ett varnande finger Babyland i Barkarby, varenda pryl vi har köpt där har vi sedan blivit tvungna att reklamera. Dålig service och bemötande. En rekomendation är att välja en annan butik i deras kedja om ni skall köpa något hos dem.

Vi köpte vår vagn hos brabarnvagnar.com omgående leverans

• Käskargej

Vi har köpt 3 vagnar och 2 bilbarnstolar i Barkarby. Har inte haft problem med något av det. Inte med personalen heller! Det kanske beror på vem man träffar på.....

• modestyclara

Vi har inte heller haft nåt problem med Barkarby. Kan dock rek. Babyland Bromma -mycket serviceinriktade!

• Pappa34

Kul att det har funkat bra för er i Barkarby till skillnad från vår erfarfenhet. Håller med om att Bromma har varit mycket serviceinriktade. För vår del var skillnaden som natt och dag mellan Bromma och Barkarby.

• Miss Lau

Jag har köpt flera vagnar på Babyland som funnits på lager.

• kramgrisen

Vi köpte vår vagn på babyproffsen tror jag..vi fick ta med den direkt.. var inte riktigt beredda på det..

• kanga76

Babyland i Bromma hade den vagn jag var intresserad av på lager, så vi rullade ut därifrån. Väldigt bra service där!

• LindaLii
    Pappa34 skrev 2009-02-18 10:43:53 följande:
    Ett varnande finger Babyland i Barkarby, varenda pryl vi har köpt där har vi sedan blivit tvungna att reklamera. Dålig service och bemötande. En rekomendation är att välja en annan butik i deras kedja om ni skall köpa något hos dem.Vi köpte vår vagn hos brabarnvagnar.com omgående leverans
    Du gör reklam för dessa barnvagnar i alla trådar, jobbar du där ??
    Det är ju noname-vagnar så det är lite att köpa grisen i säcken tycker jag.
    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • LindaLii
    www.kidzshop.se har annars bara 1-3 dagars leveranstid, bra märken och UNDERBAR service!
    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • Miss Lau

Pappa34 skrev 2009-02-18 10:43:53 följande:

Ett varnande finger Babyland i Barkarby, varenda pryl vi har köpt där har vi sedan blivit tvungna att reklamera. Dålig service och bemötande. En rekomendation är att välja en annan butik i deras kedja om ni skall köpa något hos dem.Vi köpte vår vagn hos brabarnvagnar.com omgående leverans
    Å andra sidan verkar de ju inte ha några "vettiga" märken på sina vagnar.
Svar på tråden Vet någon var man kan köpa vagn och....