• morotsjos

    Godisråttorna för 13:e gången

    Oj tjejer, vi missade att tråden blev pensionerad. För inte kan vi väl låta den dö heller? Jag tassar runt i lite gästböcker och tipsar om nummer 13 och hoppas att ni hittar hit!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-09 22:27
    Ber om ursäkt för dem jag inte kikat in hos. Hoppas att ni hittar hit i alla fall!

  • Svar på tråden Godisråttorna för 13:e gången
  • Ellynil

    4barnsMom: Ska bli kul att se vad det blir för någon för er.

    *Suck* Jag håller på att bli knäpp på Albin. Han är ÖVERALLT och pillar på precis ALLTIG. Hopplöst. Här ser ut som ett bombnedslag jämt...
    Förra veckan hade pojkarna kommit in i skafferiet och när jag kom in i köket var det pärlsocker över halva golvet och florsocker över hela Albin...

  • 4barnsMom

    Japp, har en annan på lut Ingen här som kan sno den ändå Så här är den http://www.carliabil.se/Sidor/Begbilar/Personbilar.aspx Den vill jag ha..

    Har kollat lite vad försäkringarna ligger på och vi betalar ju en hel del på bussen så jag vill hålla nere denna i kostnad.. En aero är ju kul, men dyrare på alla håll... Vi åker imorgon

    Vad har ni för sort? Färg? *nyfiken*

    Låter som här..  Saga är helt vansinnig! Hon är galen på allt! Klättrar, plockar, river i lådor, skåp och alla kläder hon kommer åt drar hon runt med på golvet {#lang_emotions_yell} Blir ju toktrött!


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 4barnsMom

    Äsch, länken funkar inte, men den är midnattsblå *älskar*

    Idag har jag haft telefonkontakt med Elias läkare och han tycker det låter mera astma nu.... Ska få ny medicin igen då.. Blir ju inte bättre med bara Airomir och ventoline

    Jaja....


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 1638

    Barnen sover middag o vi ska vara hos min mamma kl 14...
    Låter de små sova o mamma får vänta... trots hennes idag, 60 åriga födelsedag...
    Hipp hurra för min mamma idag
    Är även min dopdag, min 37 åriga dop dag, mindre spännande men ändå i sammanhanget värt att nämnas... alla möjligheter att fira tar vi

    Sitter o lyssnar på melodifestival låtarna, alla, har ju bara sett andrachansen, somnat ifrån alla andra programmen.
    har en klar favvo i Caroline af Ugglas låt, den o Higher är klara favoriter...
    Men jag tror på Sarah D-F oxå....intemin stil men stark låt...


    Me, myself and I
  • 4barnsMom

    Hipp Hurra!!!

    *Kräks lite på Ugglas*

    Säg den glädje som varar länge? Fick barnvakt till alla barn och åkte på ridning med Elin. Alla andra uteblev så hon fick privatlektion

    Vi hämtade en ledsen Saga med 39,5 i temp... *Faaan*

    *Hoppas det mirakulöst är över imorgon *

    Vi ska till doktorn imorgon med Saga då hon har svårt att hålla tempen och får blå fingrar och tår ofta.... Kul jul...


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • 1638
    Skoj, thererse- hoppas den gick bra....
    Suss- typiskt, kram till lilla Saga


    Jag fick åka in akut i går kväll, andnöd o tryck över bröstet o värk i bröstet som kom o försvann. Inne tog de enzym prover o ekg för att säkerställa så det inte var infarkt eller inflammation i själva hjärtat/hjärtsäcken/muskeln.
    Efter några turer så kom det tills slut fram till att det handlar om stress i kombination med min allergiska reaktion tidigare under dagen mot mammas katt.
    Nu fick jag rådet att uppsöka vc för arbets ekg, spiriometri och prover på stresshormonhalterna.....
    Suck- tanten håller på att bli gammal o får banne mej mer o mer krämpor...

    Mår efter omständigheterna skapligt men man får sig en redig tänkare när det är i bröstet man känner obehag...
    kanske dags att inse att man nosar på tapeten o behöver dra ner på tempot så man inte går in i väggen....Men lätt, det är det ju inte....
    Me, myself and I
  • 4barnsMom

    *Kramar* på 1638, Jodå, nog är det dags att ta det lite lungt...

    Jag orkar inte dra allt här Jag har en blogg som jag försöker hålla liv i (pekar neråt) Läs den om ni vill

    Har haft en jobbig dag idag och insett att det är dags att uppskatta det man har...


    Samuel-97 Elin-00 Elias-06 Saga-07 susannarn.blogg.se/
  • hild

    jag hittade också hit till slut!
    har en superdålig dag idag så jag måste gnälla-känner att det efter fem månaders nattamning snart börja leda mot sitt slut för jag är så trött o gnällig. Men än så har plutten inte tagit gröt eller flaska så jag får streta vidare-träna träna träna...

    usch har inte sovit mer än tre timmar i sträck på fem månader o de tre timmarna känns som väldigt länge sen-var nog när han var nyfödd...

Svar på tråden Godisråttorna för 13:e gången