• Tuttie

    Världens bästa träfftråd

    Världens bästa träfftråd!




     Här skriver vi in våra underbart trevliga träfftillfällen!
    ♥ Cornelia 060420 ♥ LillFisen 091104 ♥
  • Svar på tråden Världens bästa träfftråd
  • Alice i Umeå

    Är det någon annan som vill käka också? Har de bra mat på TC?

  • mysia

    Agneta: Jag äter gärna. åt på tc förra sommaren. Det vi åt var jättegott.

  • Emeraldy

    Jag dyker nog inte upp ikväll. Har känt mig smårisig ända sen midsommarafton. Inte förkyld, ingen feber, mår inte illa, det känns bara konstigt. Hade jag inte mens nu skulle jag vara livrädd att jag var gravid

    Dessutom jobbar jag ett 10-timmars pass idag med massa nya arbetssysslor som jag känner mig helt främmande inför, så jag har en känsla av att jag kommer vara rätt slut på när jag kommer hem...

    Men ni får ha så trevligt, det kanske kommer fler tillfällen


    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mamma till Viktor och William

    Jag har inte bestämt mig hur jag ska göra som sagt kändes det trist att sitta nykter på en uteservering. Vi får se jag kanske får ett ryck eller så tar jag med mig familjen på en cykeltur i värmen

  • Pingulina

    Vilken tid är det bestämt?

    Pruppen, så farligt är det väl ändå inte att sitta nykter på en uteservering? Man kan väl dricka nåt annat gott?

    Jag måste nog kolla med A när han kommer hem, vet inte om jag kan kl.17. Men blir det så tidigt så vill jag nog äta, annars dricker jag nog bara Skulle Anna följa med också?

  • Liloot

    Jag kommer, vet dock inte hur länge jag jobbar. Det beror lite på hur det ser ut med kunder, men jag har sagt att jag eventuellt går hem vid 17. Kan inte alla som ska med komma förbi här på jobbet, så går vi tillsammans? Om ni vill kan ni ju förbi bolaget innan och köpa nåt fruktigt rosévin så kan vi dela på det här innan vi går på TC?

  • Alice i Umeå

    Jag kommer att lämna barnen på Expert kl 17 och sen kan jag komma till dig Anna. Var är det du är nu någonstanns? Sax? Är det den som ligger vid bakre entrén till Up2? Annica skulle väl åka med mig så då hakar hon väl på mig antar jag.

  • mamma till Viktor och William

    Jag vet ju hur ni fyllhundar är Annika

    Ska hoppa in i duschen nu så får vi se sedan hur det känns. Kommer jag så äter jag nog också.

  • Liloot

    Nevermind, har slutat redan nu. Det var stendött så jag fick gå hem. Är hemma nu och ska fixa med en liten skoluppgift som jag skjutit upp alldeles för länge. Sen kommer jag ner på stan. Har varit på bolaget och köpt en flaska rosé, ska vi ta den på kajen innan kanske?

  • Pingulina

    Jag får inte tag på A så jag vet inte när jag kan vara nere på stan... Jag antar att han han kommer hem nångång efter 17 och då kommer jag ner på stan så fort som möjligt efter det. Jag ringer och hör var ni är.

  • mysia

    Tack för ikväll tjejer, det var jättetrevligt. Det gör jag gärna om.

    Ska joina patrik framför tv.n en stund innan det blir läggdax. Ska ju jobba imorgon.

  • Emeraldy

    Ni fick då riktigt tur med vädret Själv var jag fullkomligt död när jag kom hem. Gick och lade mig vid 21 och minns inget mer efter det

    Idag efter jobbet ska vi (familjen) till ICA och plocka ihop en liten picknickkorg och sätta oss vid den nybyggda lekparken på Söderslätt. Där finns en lämplig gräsplätt/dunge, perfekt för picknick! Mysigt!


    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Världens bästa träfftråd