• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • TeDrickaren
    Helenas; hoppas att allt går bra imorgon! kram på er! och grattis i förskott till er son{#lang_emotions_wink}
    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • Matillin

    L-actually
    Ja du, säger detsamma snart har man inga bebisar längre.
    Här börjar min lilla plutt också på dagis 1 september tillsammans med storasyster.
    Blir nytt dagis på ny ort för båda.
    Var förbi och kikade på huset och dagiset härom dagen.
    Dagis ligger ca 400 m från vårat hus (perfekt) och håller på att byggas klart fortfarande.
    Tror det kommer bli toppenfint när det är klart.
    Om 6 veckor är mattekursen slut, hade tänkt börja på matte c direkt men jag har slopat den iden helt. Jag behöver en andningspaus.
    Det har varit så jäkla mycket ända sen före linnea kom känns det som men renoveringar husförsäljningar jobb plugg.
    Så fort matte b kursen är klar ska vi åka på semester och sen njuta av nya huset fram till dagisstarten.
    Börjar jobba 75% i höst sen och sen blir det nog distanskurs på 25% takt i stället för 100%

    Elja
    Ja kalaset gick jättebra, hade ju så fint väder med.
    Vi var ute och alla barnen badade i badbassänger på tomten efter tårtätandet

    Helenas
    Förstår du vart skraj.
    Lycka till nu, tänk imorgon är du en tvåbarnsmamma

    Tedrickaren
    Vad jobbigt med tvillingen.
    Jag vet inte hur pass allvarligt det är men har förstått att det är rätt vanligt att det diffar en del även på två äggs tvillingar?
    Känner en hel del som fått tvåäggstvillingar och den senaste som fick hade också stor skillnad på sina i magen och fick gå på extra kontroller och så.
    Men allt har gått bra, dom är 3 månader snart.
    Sa läkaren något om vad dom ska göra om tvillingen inte växt på sig till nästa gång?

  • TeDrickaren
    Matillin: tyvärr inte så jag avaktar till fredag nästa vecka.....antar att man får ett bättre besked då.
    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • Sialch
    Mattelin: LYCKA till med husflytten nu...

    Helenas: LYCKA TLL IDAG, men vilken skräckupplevelse du/ni fick vara med om, hälsa myskillen att trådmoster pussar lite på honom oxå   kram till er idag.

    TeDrickaren: Förstår din oro och usch vad jobbigt att vänta i 2 veckor, men hoppas att allt är ok då, lätt för mig att säga - men försök att inte oroa dig så jättemkt under tiden, försök vara som vanligt, men men - lätt för mig att säga som inte bär på magen. Många kramar till dig...

    Måste fixa tjabo nu innad dagis + mig själv lite...

    Kram på er
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Elja75

    Tedrickaren,jaha, men hoppas att det är som det ska om två veckor å att det kan vara som Matillin skriver!

    Helenas, ja lycka till idag, spännande!!!

    Matillin, men vad härligt att fylla denna årstid att kunna bada i pool ute, är ju härligt med sommarkalas

    Måste få fråga, jag hade jättekraftig yrsel i lördags, fick ligga 2 timmar, hela rummet snurrade, kan det ha varit värmen? Var ju supervarmt här, vi hade 32 grader i skuggan. Kan det dessutom ha varit för jag blåste upp Jespers pool själv? Kan man få yrsel av sånt också? Fick för mig jag druckit för lite vatten så jag drack massor under söndagen, tvingade i mig, och slutade dricka te(som jag gjort ganska mkt innan)så nu blir de saft eller vatten i sommar!

    Kram


    Jesper är född 070214
  • Helenas

    Åh så segt! Fick tid för igångsättning först klockan 14. Trodde vi skulle få komma in direkt på morgonen. {#lang_emotions_undecided} Jag vill bara in och få det överstökat så att först och främst sambon kan åka hem till Agnes och hjälpa till med de 'kritiska' momenten som nattning. Men så fort kommer det nog inte att gå. Vi har förberett henne på att farfar ska komma och hämta på dagis idag men det vill hon INTE. Höll knappt på att släppa sambon när han lämnade imorse. Usch jag har gråtit flera gånger redan på morgonen antar att det är hormoner blandat med spänningar och dåligt samvete mot Agnes. Att vi inte lyckats ordna det "bättre" med barnpassning än farfar, att hon inte har en aning om att hennes liv är påväg att förändras förevigt. Hon pratar så glatt om lillebror och vart han ska sova och vart hans kläder är men hon har ju ingen aning om hur mycket som kommer ändras. Usch vad jag pladdrar men helt plötsligt känns allt så tungt.


    Älskade Agnes, äntligen är du här. Lillebror bf 090526.
  • Sialch
    Åhhh Helenas - hoppas att allt känns lättare inom kort, förstår ditt samvete mot Agnes men hon har det säkert toppenbra med farfar medans du ligger och kämpar med lillgrabben... kl är nu 16.21 när jag skriver detta så förhoppningsvis så har dom satt igång dig nu, håller tummar att allt går fort och bra.... kram på dig.

    Elja: Blåste du upp polen för hand???? med munnen alltså???  DÅÅÅÅÅÅÅÅ är det inte konstigt om du var yr!! Tillika göra det i denna värme!!  drick mkt och tat lugnt, du fick nog syrebrist där ett tag, allt hann inte med att återställa sig i kroppen med värmen som var....take it easy
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Tujan

    Helenas: Å vad segt, men vid denna tidpunkt har han kanske kommit till världen!?!

    Vart har maadicken tagit vägen egentligen, var det inte väldigt länge sedan hon skrev i tråden?!?

  • Sialch
    Lovea: Vad tyckte N om elitloppet då? hoppas han tyckte det var super, jag hoppade som en tok i soffan och hejjade glatt (just som om dom skulle kunna höra mig )
    5 svenskar i finalen var ju helt super och i tanke på att dom var uträknade liksom....

    Idag har dagis gårdsfest vid gammelgården i Årsunda, barnen får gärna komma utklädda och temat är djur.... Oscar har lånat en "hunddräkt" av sina kusiner, den har ingen kropp utan bara huvud, tassar och svans..... men vi får se hur vädret blir, regnet dallrar ju för fulla muggar nu.....

    Tujan: Ja, vart är maadicken?? saknar ju flera som inte har skrivit på jäääätttte läääänge.....Tovsippan, Shakespear, Mexxie, D-vilja, Kulta 17, Lillskruttet.....Vill dom inte vara med oss längre tror ni?
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007