• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • Tujan

    Lfia: Nu har jag läst din blogg, fy vad läskigt!! Hoppas att er tös stannar ine hos dig ett par veckor till och att det inte blir några mer blädningar. Tänker på dig/er! Vilken vecka är du i nu föresten?

  • Sialch
    Åhhh Lfia: Gråter nu när jag läser hur det är för dig och lillan. Hoppas verkligen att allt ordnar sig så att du får gå så länge du kan i grav, än om lillan får tas ut tidigare, tänker på er. Så ledsen att ni blir drabbade igen i eran grav. Håller tummar och tår att det verkligen går vägen för er. Många kram skickas och hälsa tjejerna och Stefan att dom rår om dig så mkt dom bara kan... försök få hjälp igen av släkten och vänner ÄN om du känner dig ok, be dom om hjälp och ligg och ta det lugnt...Kramisar kramisar
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Matillin

    L-fia
    Jag blev också lite orolig när jag såg att du inte varit inne på flera dagar, och jag hade visst anledning till det.
    Ska in och läsa din blogg nu

  • Matillin

    Ja nu sitter jag också och gråter fy vilken pärs du varit med om, men sån tur att allt ändå gått bra.
    Hoppas du tar det lugnt nu och att bebisen får stanna där inne bra länge till.
    Stor kram!!

  • Sialch

    Ett fång sommarblommor till Lfia och var RÄDD om dig och "lillan" nu ... kramisar

                                  


    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Elja75

    L-fia, har läst nu och är jätteledsen för eran skull och hoppas att du får en bra helg med S och tjejerna och att du och bebben får det bra och att det inte kommer nå mera blödningar! Sköt om er!! Kramar


    Jesper är född 070214
  • LillSkruttet
    LFia: Älskade vän vad jobbigt du har det!! Läste i bloggen och även jag sitter här med tårar i ögonen. {#lang_emotions_cry}  Hoppas med varje fiber i min kropp att allt får gå bra för er. Skickar en stor famn med styrkekramar!!!
    Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • FiaEleonora

    Tack gulle er! Blir så rörd av eran omtanke och era fina kommentarer här och i min blogg! FIna fina vänner!


     


    tujan-


    är i v. 30+4 idag.... Så hoppas på ett par veckor till i magen!


     


    Det knäppaste är att jag knappt vågar gå och kissa... Håller mig så länge det bara går... Vill inte blöda mer. Vet att jag förmodligen kommer blöda igen men så psykiskt jobbigt att inte veta när.


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Helenas

    Hej! har nästan hunnit läsa ikapp, TACK för alla gratulationer. Vi mår jättebra men allt går i ett, inte mycket tid över. Nu ligger han och knorrar så jag antar att det är till att slänga fram ett av Pamela Andersson-attributen igen. {#lang_emotions_cool} Snart kommer även Agnes gudmor och ska fika, första besöket hemma. Hör av mig snart igen och ska försöka ladda upp lite bilder på underverket.


    Älskade Agnes, äntligen är du här. Lillebror bf 090526.
  • Helenas

    LFIa: VARM kram till dig. Ska försöka hinna in och läsa exakt vad som hänt men det låter ju som om du har det jobbigt. Håller alla TTT (tummar, tår och tuttar) för att du slipper blöda och oroa dig så mycket och att bebis stannar där den ska ett tag till. KRAM


    Älskade Agnes, äntligen är du här. Lillebror bf 090526.
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007