• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • Tujan

    Lfia: Tack!

    Sialch: Skönt att du oxå känner så ibland!

    Ville var hos tandläkaren för någon vecka sen för första gången (men egentligen så skulle han ha blivit kallad som 1 åring, men dom hade missat oss) och jag fick lite information, Ville fick en tandborste, som han egentligen skulle fått när han var 1 år, sen titade hon lite snabbt i Villes mun, mest för att hon inte trodde att Ville hade fått alla tänder ännu (Vilket jag sa att han hade, det hade har redan innan han fyllde 2).

  • Linda D

    Helenas: Sötisar!!

    Tujan: Jag känner igen mig i det du säger till punkt och pricka! Många dagar så har jag lust att bara låta bli att hämta honom på dagis eller boka en hemlig resa till kanarieöarna i 2 veckor, alldeles själv. Känner sig hemsk när man bara blir arg och irreterad men som några skriver här är det nog helt normalt! Icke att förglömma vilken ålder de befinner sig i!

  • FiaEleonora

    sialch-
    Härligt att kunna andas normalt!!!!!!! Kan inte förstå hur det kan kännas att INTE kunna göra det....


     


     


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    Sialch, håller med L-fia, vad skönt för dig att äntligen kunna andas!! Måste vara hemskt att vara helt täppt ju!

    Ikväll ska vi fira min makes kusin som tagit studenten idag De blir trevligt, gott med tårta

    Kram på er!


    Jesper är född 070214
  • FiaEleonora

    Så här ser min lillskrutta ut just nu... Kom hem från dagis och ser ut att ha gått en 10 ronder mot Mike Tyson... Myggbett... Och bilderna gör inte rättvisa hon ser MYCKET värre ut i verkligheten...  Ringde snabbt till 1177 för att få en tid på närakuten så vi kunde få hem lite antihistamin. Snabbt in och nu har vi MASSA betapred och Tavegyl hemma, tack för det televerket!

    www.fiaeleonora.blogg.se


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • love actually

    Helenas, underbara bilder på lillebror och storasyster!

    Lfia, åhhh stackars lillskruttan då! Förstår att det ser mkt värre ut i verkligheten! Hoppas det lägger sig snart.

    Har kikat in här tidigare men inte haft så mkt att skriva. Har hamnat i en otrolig jobbcirkus - har massor att göra. Dessutom har jag haft världens nostalgitripp och läst mina gamla bloggar då jag väntade barnen och deras förlossningsberättelser - det är helt otroligt hur fort man glömmer! Jag hade t.ex. glömt att lilleman fastnade med axlarna och att jag hade 2 sköterskor som låg på min mage och pressade + 2 läkare som drog i sugklockan och 1 som lirkade ut honom.


    Sofie 20070209 - Charlie 20080117
  • Tujan

    LindaD: Skönt att vi känner lika!

    Ville verkar iaf ÄNTLIGEN börja gilla dagis nu. Dom senaste gångerna jag har lämnat han har han inte gråtit och idag vinkade han så glatt såå! Känns betydligt lättare när det är så!

    Lovea;: Ja, visst är det konstigt att man glömmer det hemska förlossningen fort! Jag kommer typ bara ihåg att Ville fick plockas ut med sugklocka allt det andra har man glömt (okej, inte att jag total sprack...).

  • lindaiv

    Men oj Lfia.... så lilltjejen ser ut. Det hände min brorsas dotter i sommras på landet, å vi gjorde inget, då vi förstod att hon var överkänslig. Å det blir ju värre när dom är bitna i ansiktet oxå.

    ...Det jag vill säga är att det med all säkerhet går ner av sig självt. Men det skadar ju inte att ta allergi tabletter el Tavegyl om man har det till hands.

    Hoppas hon inte har ont el besvär å att det snart går ner // KRAMAR......

  • FiaEleonora

    Lindaiv-
    Jo det går ju ner av sig självt men om man inte ger antihistamin så sväller det i ungefär ett dygn medans man med Tavegyl kan hindra det från att fortsätta svälla.... Eftersom hon såg ut sådär efter 3 timmar så tyckte jag att det var bättre att häva skiten istället för att låta det fortsätta! Kanske hon inte hade sett ngt på andra ögat heller...


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Sialch

    Examensdag på vårat jobb, våra underbara 3or tar examen idag, alla kurser vi har är inställda och alla 1 å 2 or fick sluta igår. Har dukat och gjort klart för en special lunch för 3 or innan dom rasar ut till nära och kära, men synd att dom får regn!!!!!!!!!!

    LFia: Inte så vacker lilla tösa nu med dessa förbannande myggor inte! Hoppas på snabb bättring.
    Själv avar jag likadan och är fortfarande lite överkänslig, alla bett, men getingarna ger mig svår andnöd...

    Har fått skattepengarna i veckan och gud så skönt!! har nu bokat tid för nya brillor!!  har ju i rgel dyra sådana så dessa slantar kom väl till pass.... kommer inte att ta linser iår tror jag. Utan enbart vanliga brills + solbrills....

    Skall själv på studentfirande idag då min kusin tar studenten, gott å gott att äta blir det...

    Lfia: dagisavslutning!!!  Stänger erat dagis för sommaren nu?  Hur gör dom bar som behöver barnomsorg längre?
    Vårat är öppt hela sommaren för dom som behöver, men det slås ihop med fritids istället....

    Tujan: Skönt att Ville gillar dagis nu, alltid lättare att lämna när man ser att dom är glada, då blir mamma glad oxå

    Må så gott alla goa mammor, nu skall näsan spolas, tänder borstas och lilleman kläs, sedan dagis och jobb... 5 arbetsdagar kvar med denna dag inräknad   YES!!!!!


    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007