• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • Tujan

    suck, det gör inget annat än å regnar här nerei Skåne nu för tiden! Idag är det riktigt ruggigt! Det blåser kraftigt å givetvis regnar, blää. Man blir så trött på allt regnande!

    Sialch: Javisst känns det mkt lättare när ungen inte gråter när man går där ifrån. Dom senaste dagarna har han tom vikat och sagt hej hej när jag har gått.

  • FiaEleonora

    sialch-
    hihi!Nej dom stänger inte men de har en liten "avslutning" och sjunger för oss föräldrar och sen är det kaffe o tårta. 6 åringarna som slutar får en varsin medalj och en blomma och så ger vi föräldrar alla fröknar en varsin present. Sen är det många barn som har lite längre sommarlov därför lägger de avslutningen nu iställt för v. 28 då de verkligen stänger i 4 veckor. (man får ha barnen på annat dagis om man vill) Jättemysigt faktiskt! KUL med student!!! Här kikar solen fram lite grand och varmt är det. Synd att ni har regn...

    Idag ser Savannah MYCKET bättre ut! man kan tom se ögat. *skratt* Inte alls lika svullen och konstig utan ser lite mer normal ut... Lillpruttan min!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • lindaiv

    Lfia.... jo såklart man ger..... lilla små söta små gullungar ska inte behöva ha det så

    MEN..... så alla andra som inte visste det, å kanske får panik. Att det går över. Men det ser så hemskt ut att man inte kanske tror det !!!!

    Kram...

  • FiaEleonora

    lindaiv-
    Nej precis, det går över!!! Men man kan skynda på processen, det var det jag ville... Lider själv av jättemyggbetten Arne och tycker inte hon ska behöva "lida" som jag faktiskt har gjort....


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • TeDrickaren

    Hej tjejor!

    Vi är i skåne nu hos mormor, ska stanna i 1 vecka, skönt att få lite avkoppling.

    TUL: et idag visade;
    Tvilling 1 vägde 1380g -8%
    Tvilling 2 vägde 1580 +5%

    Tyvärr, ligger tvilling 1 i säte, är förvisso 5 veckor kvar tills den måste ha lagt sig rätt....men läkaren tyckte jag skulle ställa in mig på snitt och det var bra att jag fick den info för jag behöver förberedag mig.


    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • FiaEleonora

    tedrickaren-
    Skönt att det inte var en tillväxthämning... Men det visste jag förstås redan! Jag förstår dig, håller fortfarande på att försöka ställa in mig på att bli snittad... Tycker det är otäckt, är skiträdd för ryggbedövning och vill verkligen inte... Men det är ngt jag måste bearbeta för det är faktiskt bara att "gilla läget"


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    Tedrickaren, men vad skönt de väger så bra och hur känns det att göra snitt då? Skönt att koppla av hos mormor

    L-fia, hur känns det för dig nu då? Hur mår du nu? Vilka fina bilder på din mage i bloggen, vad den växt ser de ut som! Men hua hur ansiktet svällt e myggbetten, lillgumman!! Skönt de blev bättre fort! Har aldrig sett nåt sånt där, va de kan ställa till med myggorna!!

    Nu håller min pappa och S på att förbereda i rummet vi bygger ut till syskon Igår sattes dörren in och de isolerar och kapar väggspånskivor, sen är det det roliga kvar, med klickgolvsinläggning och väva och måla, sen är de bara att inreda Känns så skoj!!

    Kram på er!


    Jesper är född 070214
  • FiaEleonora

    Elja-
    åååhhh gud vad roligt!!!!!!!

    Mår okej faktiskt, känns mycket bättre nu. Men det knäppa är att det känns som om jag bara går och väntar på nästa blödning på något sätt... För den kommer ju komma. Men när? Sen är det jobbigt att inte veta när lillskruttan kommer att komma heller. Inte är det kul att bara ligga här i soffan större delen av dagarna heller. Men men. Det är bara att acceptera. Men ju mer info jag får av läkarna destu bättre mår jag med!! Det blir j bra i slutändan det är denna väntan som är pain...


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Sialch
    LFia och TeDrickaren: Förstår er oro ör snittet, men vill bara säga att det var inte så farligt som man trodde (som jag trodde iaf), trodde ryggmärgsbedövningen skulle göra skit ont. (Då jag har tagit ett antal ryggmärgsprover för min MS, trodde det skulle kännas som det) men jag tyckte det gick som en dans, det enda som jag upplevde lite otäckt var ju när jag fick blodtrycksfall, var ju över på ett par sekunder, men det kändes som minuter!!!   SEN var det ju underbart att ligga och titta i lampan när dom skar och tog ur Oscar, helt underbart , jag önskade bara att dom hade en spegel i taket så man såg ordentligt, men det ansåg ju inte läkaren !! *konstigt* *skratt*....
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007