• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • maadicken
    helenas:  vilken underbar underbar liten malte! å storasyster med såklart! nu blev jag bebissugen igen tedrickaren:  vad skönt att tillväxten såg så bra ut! får hoppas dom vänder sig båda två så du slipper snitt. jag är ju snittad, och har bara positivt att säga om det. å andra sidan ville jag absolut inte föda vaginalt och har inga planer på att nånsin göra det L fia:  hur går det med dig? hoppas du kan slappna av lite och inte bara gå och vänta på blödning... ang ryggmärgsbedövningen så var jag oxå liiivrädd för den. konstigt nog så kände jag den knappt  

    celin:  hoppas han piggar på sig snart wallen. jobbigt med penicillinet

    här har vi haft sommarväder idag, efter typ en veckas regnande. så skönt! men imorron är det nog kört igen
    jag har fått mitt schema för i sommar. jobbar hela juli och augusti, men bara vardagar och inga kvällar. känns lite tråkigt att behöva jobba under sommaren, men det blir ju underbart sen när lönen kommer. sen så jobbar jag ju inte varje dag heller, och vissa dagar slutar jag redan kl 11

    visst har jag nya kort på min prins sen han klippte sig igen, men dom ligger i min dator som för tillfället inte funkar. håller på och får en ny inkopplad, men det blev nåt strul då så nu väntar jag på att grannen ska få tid igen och komma upp till mig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

    förövrigt så förstår jag inte vart tiden tar vägen nu för tiden... tyckte det var nyss jag skrev här, men det var nog minst två veckor sen
    jag som inte ens jobbar särskilt mycket just nu, och ändå försvinner dagarna så fort...


    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • FiaEleonora

    maadicken-
    Tack gulle du! Jo det går bra, just nu är det lugnt... *peppar, peppar* har inte behövt in till sjukhuset sedan i tisdags så jag hoppas det fortsätter så... Om 8 dgr ska jag in och de ska kolla igen ochge mig lite mer info kanske om snitt och när etc. Så jag hoppas allt är lugnt tills dess...HÄRLIGT med jobb och pengar!!!! Här är det ont om dem (pengar alltså) eftersom jag är sjukskriven... Men men det blir vbra!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Tujan

    Tjenixen!
    Vi har helt otroligt nog haft uppehåll från regnandet idag och vi har även haft SOLSKEN!!!Så himla härligt! Mindre härligt är att Ville är sjuk, tror att han har början till ögoninflammation oxå, så det blir väl till att ringa doktorn imorgon!

    Ha det gott allehop!

  • FiaEleonora

    Elja-
    Vilken dag var det ni åkte nedåt nu igen??? Hoppas verkligen ni har tid att åka förbi då! Och att några andra har möjlighet att komma förbi med!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Sialch
    LFia. Jag hoppas att jag har en möjlighet att komma... tänkte åka och stooooorrrr shoppa på det där stället oxå !! Thuns eller vad det hette!!! det är väl inte så långt från dig va?

    Behöver galonisar + lite annat smått och gått, tänkte passa på liksom
    Skriver mera senare, stress mamman på gång nu och en bajunge i knät   hiiieee luktar inte sååååå gotttt...

    HMMMM, gillar era barn rödbetor, snygg Oscar satt och åt dom direkt som dom var, hela skivan i truten och tugga, snygga händer och mun sen, kort kommer!
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • FiaEleonora

    sialch-
    hihi! Det beror på vad man räknar som nära... *skratt* en 4-5 mil är det iaf till thuns från oss... Åååh gott med rödbetor, tror inte mina tjejer ens prövat äta det. Inget vi äter allt för ofta om man säger så. Ser fram emot bilder på sötnosen!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    L-fia, tänkte precis gå in och fråga om du orkar med besök på söndag Det är på söndag vi åker neröver Är ni hemma nåt då? Vore kul om Sialch kommer också Jag kan ju sms:a tiden då vi åker från S-vall, så ni vet på ett ungefär .Tar väl ungefär 3 timmar ner kan ja tro!

    Maadicken, men härligt du ska få mer pengar, men förstår hur du känner att jobba på sommaren, är nog både och de dära! Blir de mindre sen i september? Ja tycker också att dagarna bara rusar förbi! På onsdag åker vi ner på de där Könsultraljudet i Sthlm, fast då åker vi ner på kvällen checkar in, sover, sen åker raka vägen hem, firar midsommar hemma. Men tyckte de var nyss ja bokade men var ju flera veckor sen!

    Här har de blåst i Sundsvall idag, inte så kul väder, hoppas på bättre, framför allt på fredag!!

    Kram på er!


    Jesper är född 070214
  • FiaEleonora

    Elja-
    åååh absolut! Men vi är bjudna på barnkalas från 13.30.. Så är borta från 13.15 till kanske halv 4... HOPPAS inte ni tänkt komma därimellan... Kanske kan vi bestämma en tid annars så vi vet ungefär när ni kommer! Hoppas verkligen vi kan ordna så att det funkar för det vore SÅ kul att träffa er!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    L-fia, det bästa för oss vore väl att komma före, men de beror på när vi kommer iväg, vi kanske hinner träffa er en stund iaf Beror på om vi tänker äta lunch hemma eller längs vägen åsså vad de är för väder Vi kan ju fundera vidare Har ju resan på onsdag-torsdag att tänka på i första hand Hör ju av mig här efter det såklart, då vi vet om de är en tjej eller kille


    Jesper är född 070214
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007