• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • FiaEleonora

    Elja
    åååh mys!!! Kommer ni vid elva tiden kan ni ju luncha här ju!!!! Ni med sialch!!! Vi bestämmer närmare, det blir kanon!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    L-fia, men de låter ju supertrevligt de Vore ju perfekt de!! Hoppas Sialch åsså kan den tiden!!!

    Kram kram


    Jesper är född 070214
  • Tujan

    Precis som jag trodde så har Ville ögoninflammation. Verkar visst vara många som har det nu, då Ville var den 3:e ungen idag som den läkaren vi var hos skrev ut ögondroppar till. Det är visst smittsamt dom 2 första dagarna (allts å 2 dagar efter att man har börjat behandla det så ska det inte vara smittsamt längre).
    Nä, nu ska jag söka upp sängen! Ville vaknade vid 9 och somnade inte igen förän 11, så jag ligger efter lite i mitt schema, men har inte så mkt kvar att göra innan jag får dejta kudden.

  • love actually

    Tujan, usch då...det är inte skoj. Vi har klarat oss bra från det faktiskt. *peppar peppar* Vad bra att det inte är smittsamt efter 2 dagar, får de gå på dagis igen dårå?

    Har inte så mkt att skriva idag...kikar in bara. Hoppas att ni alla mår bra! kram


    Sofie 20070209 - Charlie 20080117
  • Sialch
    Elja och Lfia: Tiden är inga problem för mig, skall bara kolla så jag inte får en ny häst i stallet just då bara + om gubben har ngt inplanerat som jag inte vt ngt om ännu återkommer så fort jag vet när den kan anlända isf.
    ähhh 4-5 mil är ju en baggis vettja *skratt* - säger hon från landet

    Pappan till barnen som rider mina ponnysar blev erbjuden att få en häst från grannen till sitt föräldra hem igår, ringde och kolla om det ev skulle kunna ha den här hos oss, vilket jag lovade, så här skulle det gå fort att ta hem den isf, då ägaren inte "orkade" ngt mera (var sjuklig tor jag, äldre man) men bad att dom skulle kolla upp vissa saker innan hästen togs hit, så förhoppningsvis så kanske det inte går så fort med allting. (Om dom nu tar den vill säga), jag avrådde väl lite då jag ansåg att det inte är "rätt" häst för deras dotter, men pappan rider lite western oxå så han ville även rida, så får se hur det avlöper....
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Tujan

    Lovea: Som jag förstod det så får dom göra det, men nu är ju Ville förkyld och har hosta oxå, så han får stanna hemma fram till måndag (om han är bra då).

  • LillSkruttet
    Tujan: Tyra har också haft ögoninflammation precis. Första dagen på dagis igår. Fick bort nästan allt med att tvätta ögonen frekvent, men tillslut blev det ögondroppar för att få bort det sista.
    Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars 2007
  • Elja75

    Hej på er tjejer, så går man å blir förkyld nu då inför resan idag, visst e de typiskt då vi klarat oss så länge Men *peppar peppar* så blir vi piggare inför resan på söndag, Jesper har varit småsnorig i 3 dagar, men sover bra på natten och leker bra på dagen ändå, verkar må bra trots snor. Själv har ja ju huvudvärk och känns som bihålorna är fyllda S fick ont i hals igår, men förhoppningsvis är de nåt lindrigare!

    Tujan och Lillskruttet, detta med ögoninflammation fick Jesper av en buske Han var inte ens förkyld, en buske vi har bredvid lekstugan, förra hösten, då den "lövade", så fröade den också, nåt gult, som han ville få bort, så gnugga han in det i ögat, å gud så gul han blev i flera dagar! Fick bort med salva, även Stev fick det, fast han ej heller var förkyld. Den busken har vi kapat bort nu, vill ej riskera sånt fler gånger!¨

    Sialch, hoppas att du kan då!!

    L-fia, skulle du vilja inboxa vägbeskrivning? Tänkte så vi hittar, hoppas vi alla mår bra på söndag!! Å framför allt du såklart!! Så du orkar med besök!!

    Kram


    Jesper är född 070214
  • Tujan

    Det är verligen inte lätt att få i dom här ögondropparna! Man skulle behöva ha MINST 2 händer till när man försöker få i dom. Känner mig så stygg mot lille Ville när jag ska ha i dom, bara han ser "flaskan" med ögondropparna så börjar han gråta!

  • FiaEleonora

    Elja-
    Absolut, mailar dig vägbeskrivning! Dig med sialch! Maila gärna med mobil nummer så jag kan nå er ifall *peppar peppar* jag skulle vara på sjukhuset....

    tujan-
    Visst känner man sig hemsk...? Men man måste tänka på att man gör det för deras bästa!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007