• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • Elja75

    L-fia, vilken fin frisyr Ja skulle också vilja klippa mig o fixa, måste bli snart, ja ser ut som ett vildvuxet lejon

    Sialch, som vi sa nu känns de som vi vill åka redan vid 7-8 på morgonen, nu tog de ju många timmar ner till Sthlm med alla trafik o ett stopp i Tönnebro. Vi åkte 16.30 från huset och var framme 22 Så känns skönare att komma iväg i tid isåfall. Hoppas att hindrena försvinner såklart för er så ni kan komma åsså!!

    Tujan och Sialch, hihi Ja vet ni va min make S sa, haha, han sa: Ja men nu vill du väl ha en tredje också, haha. Bara för han trodde hela tiden jag skulle bli besviken om det var en kille, men de blir ja ju såklart inte Är ju överlycklig att de blir en till mirakelbebis

    Love A, tack så mkt för att du skrev Vi har inhandlat första bodyn nu en Dif-body där de står: Full fart framåt(fram)Håll tätt bakåt(bak)så en jättefin djurgårds jacka till Jesper, så fint

    Så skönt att vara hemma igen ändå!! Fast längtar ju tills vi åker på söndag, men de tog lite på krafterna då vi var som mest hängiga igår, känner oss bättre idag alla 3 peppar peppar. Orkade ju gå till Derbybutiken o sen tillbaka till parkeringshus, så lite krafter har vi ju

    Men alltså Jesper, han har ju ej sovit borta från hemmet på 6 månader. Igårkväll när vi kom fram, sent, så satt han o grinade i sängen: Vill hem, nuuuuu. Helt förtvivlad. Lillvännen Jag sa till Stev, men hur ska de här gå på semestern. Men tror han var övertrött helt enkelt. Idag sov han 2 timmar i bilen, å de behövde han verkligen, han brukar ju ej sova dagtid, men blivit rubbat nu då vi åkte ner så pass sent igår. Känns skönt att starta tidigt på söndag!!

    Kram på er och en riktigt glad midsommar på er alla


    Jesper är född 070214
  • FiaEleonora

    Elja-
    STOOORT GRATTIS TILL EN FIN LITEN KIILLE TILL!!!! Trodde ju med på en grabb. SUPERBRA kläder ni köpt!!! *avis* Nej eller hur, så säger många till oss med, nu när ni har 2 tjejer vill ni väl ha en grabb! Nej, det vi vill ha är en frisk och fin bebis!!!! Hit kan ni komma vilken tid som helst på söndag, vi är ju vakna från halv 8 typ!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • FiaEleonora

    Tack gulle er, för kommentarer om min frippa!!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Celin

    Glad midsommar!

    Här blir det en lugn midsommar, vi har varit och kollat uppe på firandet i parken precis där vi bor, men gick hem efter det.. blåser och är lite kallt även om solen tittar fram lite emellanåt.

    Walters fot är mycket bättre, han tog sista penicillinet igår kväll och blev bättre o lättare att ta den eftersom... men som sagt, han lyckas hitta på de allra mest konstigaste sakerna och det händer så fort... idag skruva han av korken och hällde i sig allt som var kvar i AD-droppsflaskan - lite mer än halva - fick ringa SOS giftinformationen 112 - men ingen fara, kan bli kräksjuk men annars hålla koll och han har tagit sin AD-droppar nu för ett tag framöver så han får inte ta ... så skönt ändå att vi inte har några direkta planer utan bara kan vara hemma och "känna efter"...

    kram


    Walleman, 070307
  • Tujan

    Celin: Du har då en busig liten rackar unge du!!! Ville har inte fått AD droppar på évigheter, jag har liksom glömt att ge han dom. Hoppas att ni nu slippr kräksjuka nu bara!

  • Marick

    Hej alla goa mammor därute!
     
    Jag är som vanligt helkass på att följa denna tråd.... skyller på maken som snor med datorn till Norge hela veckorna....

    Har en fråga till dej Lfia: vill du ha en röd barnvagn -07-du ska väl få en tjej till va?
    Har haft den ute på blocket jättelänge men ingen vill ha vår jättefina vagn så nu ger jag bort den... Fast du kanske redan har en eller inte gillar den. Kolla blocket, värmland-Hoco diamond 07 seer orange ut på bilden men är klart djupröd. Kanske lite tung o halvklumpig för stadskörning....men fiiiin! Vi fick ju en snutto av dej =)

    http://www.blocket.se/varmland/Hoco_Diamond_kombivagn__07_21511761.htm?ca=7&w=1&last=1

    Få se om jag fixade att länka....är ingen stjärna på detta ;)

  • Marick

    Tror de gick bra minsann.

    Är så lycklig över att vårt sockertroll äntligen fått några gram att stanna på kropen-börjar få såna där goa nypvänliga lår =)
    Semester om två veckor, 4 veckors ledighet för mej o Alice, härligt.
    Ska försöka lägga in några nya bilder men det har krånglat jättemycke så vi får se hur det går.
    Kram på er alla

  • Elja75

    Celin, oj men vilken tur det ej var nån fara!! Tänk vad de kan pillra upp, Jesper pillrar upp bläckpennor hela tiden, så de ligger lite här o var

    Marick, men vad skönt ni ska få semester snart! Ja men det är inte lätt då man inte har nån dator att följa tråden inte!!

    L-fia är ff snoriga, Jesper har ju varit snorig en vecka, o vi i 4 dagar, vet inte om det smittar, vi är ju pigga o så, men är liksom snorigt kvar, så de lär ju vara kvar imorgon, så du får bestämma om ni vågar ta emot oss Vi ställer klockan tidigt imorgon o beger oss iväg iaf, men tar ju minst 3 timmar ner till er iaf!

    Sialch, hur går de för er? Hur har ni det, kommer ni imorgon?

    Nu är Jespers morfar här och ska hjälpa oss att fortsätta med rummet, igår efter midsommarfirandet med släkten så spacklade Stev skruvhålen på väggarna, så idag blir de nog golv eller vävning hoppas jag

    Kram på er


    Jesper är född 070214
  • FiaEleonora

    Elja-
    ni är SÅ välkomna!!!!! Tjejerna är också liiiite snoriga... Tycker att det är helt okej att träffa barn som snorar annars skulle man aldrig kunna träffa någon känns det som... Ska bli SÅ kul att träffa er!!!! Hör av er ungefär vilken tid ni kommer, kanske messa när ni åker eller börjar närma er!??

    marick-
    Vad roligt att höra från dig och härligt att allt är bra med lilla pärlan!!! Nej vi har inte tagit tag i vagnbiten än faktiskt, men HERREGUD!!!! Det är en VÄLDIG skillnad på att ge bort en snuttis och en vagn!!!! *skratt* Det kan jag inte ta emot juh...


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • FiaEleonora

    Idag har jag varit in till förlossningen (igen)... hade blodblandade flytningar så de ville att jag skulle komma in. Så där spenderade jag denna underbara soliga eftermiddag... Det var en "gammal" blödning, för typ ngn dag sen som legat kvar och kommit ut nu. Så det var inte en pågående blödning så jag fick åka hem! *jippi* Så nu får det f*n vara lugnt tills på tisdag när jag ska på återkontroll!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007