• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • Marick

    Sialch: Jag ringde kliniken o kollade, visst får vi mängdrabatt! Det blir skinnstövlar denna gången-du får bli högerstövlar o jag har ju alltid varit mer åt vänster så dom fixar jag.

  • Sialch
    Marick skrev 2009-07-16 10:15:23 följande:
    Sialch: Jag ringde kliniken o kollade, visst får vi mängdrabatt! Det blir skinnstövlar denna gången-du får bli högerstövlar o jag har ju alltid varit mer åt vänster så dom fixar jag.
    Låter utmärkt, jag hakar på, mitt daller kan t.o.m. bli 2 högerstövlar om det behövs eller 1 stövel och ett par lågskor
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Sialch

    Marick igen: Hmmmm inte kul när ens semesterplaner blir raserade, men kul att att han får jobba iaf, än om det inte skulle vara så. MEN se fram imot Turkresan istället


    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Sialch
    Lfia: Har det hänt något? {#lang_emotions_surprised} du är så tyst !! *orolig*
    ღ ♥ ღ `°?.¸Ett UNDERBART mirakel Oscar 070301 ¸.?°´ ღ ♥ ღ
  • Celin

    vi är tillb efter snabbresan till Ullared  - vi handla inte så mkt - men passa på att köpa kalsonger och pyjamas, köpte fodrade regnbyxor, lika han hade i år - så ja Sialch - lite vinter har kommit men inte mkt.. köpte lite fingervantar som det också är förbrukningsvara på... annars hade vi mest ett litet avbrott i semestern som hittills mest bara känt som ledig vardag - då vi körde ett miljöombyte... bodde fint och åt jättegott, lite lyx på semestern. Räknar med att vi åker igen med mina systrar o mormor innan lillkusinen kommer i oktober, så blir ju snart en resa till

    har nog tyvärr fått en kille som börjat bli mer o mer åksjuk... men han säger han har ont i magen strax innan så minimerar olyckorna, men när han tycker det är trist kör han med en Peter o vargen o säger att han har ont i magen och man vill ju inte riskera ...så vi stannar... idag hann vi inte riktigt så fick stanna utmed vägen och göra ett klädbyte (hade åkt två och en halv mil... ) och när han såg säger han..
     - oh nä mamma, det kom kräks på mina byxor (jätteledsen)
    han har alltid när han varit magsjuk etc signalerat att han ska kräkas och han tycker det är väldigt obehagligt så det vore väl verkligen illa om det skulle bli ännu värre...

    undrar också hur det är med LFia?


    Walleman, 070307
  • Elja75

    Hallå tjejer! Ja men gud, L-fia, hoppas hon mår bra! Blir också orolig!!

    Marick, men vad härligt med Turkiet Då har ni nåt att se fram emot ändå då, e ju ej så långt kvar!

    Celin, men vad jobbigt med magsjuka Stackars liten!

    Sialch, nu då maken min är sjukskriven tills 5 augusti skulle vi kunna åka vilken dag som helst eg, men vi ska kolla med min pappa som har semester nu 4 veckor, vad som måste göras på huset, när han ska hjälpa oss osv, vilka dagar Är lite smått som ska göras. Åker ni helst en helg eller en vardag? Kan ju kolla med Love A också vad som passar dem bäst.

    Kram på er


    Jesper är född 070214
  • maadicken
    L fia:  hoppas du mår bra! tänker på dig {#lang_emotions_flower}

    hinner inte skriva mer just nu. ska äta frukost å sen ska vi ner till stan och spana in lindex ta 2 betala för 1 rean. hade tänkt mig att fynda nya gummistövlar till lukas där. perfekt när han behöver nya både hemma å på dagis.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Elja75

    Maadicken, hoppas du hittat nåt på rean

    Sialch, nu tror ja nog vi bestämt oss för 26e iaf, juli Till Furuvik Frågade Love A förut, men hon visste inte, tror den dagen blir bra för oss

    L-fia, ja hoppas du mår bra! Kram


    Jesper är född 070214
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007