• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • Celin

    in en liten snabbis... allt bara bra med oss, haft en toppensommar trots dåligt väder jag som var helt inställd på att vi inte skulle göra ngt alls, och så har vi gjort lite hela tiden...  till och från är det lite kaos - jag är van vid att sova hela nätter så blir ju verkligen att börja om med matning etc mitt i natten när D har lilla över natten...

    Walle har fått en "jämngammal" kompis (D´s stora) och mestadel så leker de bra, samtidigt som det märks ändå ibland att det är lite åldersskillnad.

    en vecka kvar på semestern snart, och vi åker ett par dagar till Riga med mormor o min moster...åker tidigt måndag morgon, annars hade Furuvik varit jätteskoj - hoppas iaf på finväder så vi kan åka till kusten där o bada och sen se om vi fyndar lite kläder etc där också - tänkte kolla in PoP som öppna där förra året men det kan ju vara dyrt ibland ändå fast annat är billigt..

    Elja - det är där vi bor, men Sialch o dem har nog varit och åkt med Eckerö linjen till Åland

    LFia, säger grattis även här, skönt att det går bättre och bättre...

    nej dags att plocka iordn o hoppa in i duschen..

    kram


    Walleman, 070307
  • FiaEleonora

    Tack så jättemycket celin!!!!

    Elja-
    Synd att vi ska fira min syrras kille på söndag annars kunde vi ha setts på furuvik! Hade tänkt åka idag men fy vad det regnar....


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • FiaEleonora

    Idag har man för första gången provat på livet som 3 barnsmamma ensam när Stefan var i stan och handlade! Gick ju super, tur man har en så lugn och snäll bebis och så sora duktiga tjejher. Vi spaarkade boll, städade deras hyllor och byggde pussel. Sen mös vi framför pippi när flisan ammade!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    L-fia, samma här, vi ska på kalas imorgon Är Stevs morbror som fyller, vi fick med oss 2 kompisar med ett barn som är jämngammalt med Jesper iaf Fast vi tar ju 2 bilar, men kul med sällskap ändå Skönt de gick bra med 3 barn när du var själv

    De kommer ju fler chanser att ses på Furvik tjejer eller hur Nån gång ska vi väl lyckas få ihop en storträff eller hur


    Jesper är född 070214
  • love actually

    Hej hej, har läst men har inte så mycket att skriva. Kom hem från stugan idag och genast kröp alla "måsten" och "borden" på mig.. Irriterande att det ska vara så, men men..sån är jag.

    Har två sjukisar här hemma, Charlie har halsfluss och Sofie har feber. Charlie har visserligen ätiti penicillin i en vecka nu så halsontet är borta, men nu har har blivit förkyld istället. Sofie hade feber för bara 2 veckor sedan och så nu igen, så sjukdomarna har liksom avlöst varandra.

    Elja, helt rätt inställning. Nån gång ska vi väl få till en storträff. Om vi inte lyckas i år så får vi vara ute i god tid nästa år och bestämma ett datum så att så många som möjligt kan vara med.


    Sofie 20070209 - Charlie 20080117
  • FiaEleonora

    Idag hade tjejerna och jag disco medans Novali sov och pappa fixade med dörrkarmar etc. Och HERREGUD vilken dålig kondis jag har! *skäms* Så nu blir det promenader med barnvagn (och utan) för att hitta den (kondisen) igen! Men oj vad kul det var att dansa och att faktistk FÅ och KUNNA göra det!

    Dagens bild på tokarna!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Elja75

    L-fia, va gulligt

    Love A, ja men precis de kommer ju fler chanser Å Furuvik står ju kvar, eller annat ställe för den delen Krya på sig till småttingarna


    Jesper är född 070214
  • FiaEleonora

    Åååh vad jag ÄLSKAR Roger Pontare! Kikar på sommarkrysset och så är han där! INGEN har en röst som honom, INGEN!!!!!!!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • FiaEleonora

    lovea-
    ååååhhh KRYA PÅ ER kramar skickas från Björklinge!!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • Linda D

    L-Fia: Verkligen jättesöta flickor!! Novali är ju superlik Leah!!

Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007