• maadicken

    Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007

    {#lang_emotions_sunny}Nu pratar vi vidare igen! Mammorna med dom i särklass goaste ungarna!{#lang_emotions_sunny}Våra mirakelLakritsfia: Savannah & Leah - 070127, Björklinge. BF: 30 juli
    Matillin: Matilda - 070201, Syskon: Linnea 080529, Stockholm
    Marick: Alice - 070202, Syskon: 4 bröder och 1 syster, Munkfors
    Love Actually: Sofie - 070209, Syskon: Charlie 080117, Sundsvall
    Elja75: Jesper - 070214, Sundsvall BF: 27 oktober
    Lindaiv: Korre - 070215, Stockholm
    LindaD: Simon - 070217, Enköping
    Kulta17: Molly - 070217
    Tujan: Vilhelm - 070221, Tomelilla
    Maadicken: Lukas - 070222, Karlstad
    Helenas: Agnes - 070222, Stockholm. BF: 26 maj
    Mexxie: Nellie - 070225, Vellinge
    Tedrickaren: Moa - 070227, Göteborg. BF 27 augusti
    Sialch: Oscar - 070301, Årsunda
    Dunderbara Vilja: Vilja - 070303, Malmö
    Tovsippan: Kasper - 070303
    Shakespear: Sander - 070303
    Celin: Walter - 070307, Stockholm
    Loppeloppan: Lova - 070320, Syskon: Hannes 040731, Malmö
    Lillskruttet: Tyra - 070321, Västerås


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    BLOGGAR
    Elja75:
    blablafamiljen,lösenord: Espen194
    LakritsFia:

    Love Actually:

    Tedrickaren:

    Dunderbara Vilja:
    (lösenord: ella)
    Loppeloppan:

    Linda D:


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

    tradera alias

    Love Actually: ninamy
    Sialch: Sannanna
    Lakritsfia: Råttan80
    Matillin: Matillin
    Maadicken:
    nova_78
    Tedirckaren:
    tedrickaren
    Helenas: yaya_1
    Celin: kesla
    Linda D: L.D
    Tujan:
    Yatzi08
    Elja75: elbilen

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~
    www.SimonsLinda.blogg.sesmabarnsbubbel.blogspot.comwww.manuellaeriksson.wordpress.commammaydesign.blogspot.comninamy.blogspot.comfiaeleonora.blogg.sewww.bilddagboken.se

  • Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007
  • TeDrickaren

    Var på UL idag och ska in på sjukhuset imorgon för att boka min snitt tid, hoppas att jag kan få den i v. 37+0-38+0, här snittas man igentligen tidigast i v. 39+0 även med tvillingar.

    Det kunde inte ge mig någon tid så jag måste sitta på antenatalen- aukuttiden för att få min snitt tid känns helt overkligt.

    Känner mig lite låg efter dagens BM besöka och med UL, känndes som att det inte gav mig något och massor med frågor som snurrar i huvudet.

    Kram på er!


    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • Elja75

    Tedrickaren, hoppas det går bra idag på sjukhuset och att du känner dig bättre då du fått besked!!

    Tujan, låter som du haft de riktigt bra, härligt

    L-fia, jag önskar ja hade tips på ideér till tjejrum *fniss*Här är de bara blått och grönt i rummen Men förresten, en tjej här från FL har gjort sååå fint i sin flickas rum, hon har en fondvägg och så på den ljusa väggen har hon beställt fjärilar i rosa och lila, kan fotografera, ska dit ikväll(om du vill)så får du se hur hon har gjort? Tyckte de var superfint, fräscht också!

    Hoppas ni mår bra alla i tråden!

    Kram


    Jesper är född 070214
  • TeDrickaren

    Det gick bra idag, fick inte svar på allt jag ville ha svar på.
    Fick dock träffa en "ordentlig" läkare som klämde och hade sig, efter mycket om och men så blev det bokat ett snitt.

    Jag kommer inte att att avslöja snittdatumet då jag/vi känner att det inte blev som vi hade tänkt oss vill vi ha den karamellen att suga på.

    Allt har inte löst sig som jag ville, hoppats på men tids nog kan jag accepterar mitt snitt och gå vidare.


    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • FiaEleonora

    tedrickaren-
    <Var ju i precis samma sits som du, tyckte det var onaturligt, fel och inte alls som jag ville. MEN med tiden så kunde jag släppa det och gå vidare och det tror jag du med kommer att kunna göra! Min man fick mig att inse att det faktiskt är en läkare som bestämmer det och att det handlar om överlevnad! Utan snittet kanske det inte skulle gå bra eller leda till akutsnitt vilket är 100 resor värre! Hoppas du snart kan se det så, att för ditt och dina barns bästa utförs snitt som jag är helt SÄKER på kommer gå jätte bra! Men jag vet, inte lät att acceptera alls. TÄnker mycket på dig!

    Elja-
    Ja gör gärna det!!!!


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • TeDrickaren
    LFia: tack vännen!
    Akutsnittet finns ju risk för fortfarande....om förlossningen sätter igång det närmaste.
    Visst är det som du skriver att det är det bästa för barnen,  men jag känner mig ändå lite snuvad på att inte få gå igenom en förlossning igen.
    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • FiaEleonora

    tedrickaren-
    Förstår dig! Vet att det kan bli akutsnitt, titta bara på mig! Men förhoppningsvis blir det inte så uta du får gå igenom ett snitt i lugn och ro. Kan ju ge dig några bra grejer med snitt iallfall och det är att man VET när man ska få barn vilket leder till lätt att boka in barnvakt. Och dessutom mår man BRA efteråt, förutom smärtan, man är pigg och vill åka hem typ på en gång! (jag iallfall) Man orkar ta hand om barnen direkt och är pigg i knoppen! Annars är man ju rätt slut efter en vaginal förlossning...


    * Savannah o Leah, mina mirakelprinsessor *
  • TeDrickaren
    LFia: det låter som min vaginala förlossning Var hur pigg som och ville åka hem. Ja,ja det blir bra!
    Älskade,underbara Moa & två bebisar i magen
  • Elja75

    Tedrickaren, hoppas att de kommer att kännas bättre då ni fått smälta allt! Förstår ni vill ha det för er själva. Man blir ju nästan ännu mera nervös då alla vet när det är frågar hur de känns osv, då man ändå är så nervös eller vad man ska säga!

    L-fia, nu har jag fotat 2 bilder på tjejrummet


    Jesper är född 070214
  • Elja75
    Englas rum
    Här är ena väggen, med fjärilar hon beställt från nätet, såå söta
    Jesper är född 070214
  • Elja75

    En fondvägg med rosa. Nu blev det en stor bild ska försöka få fjärilarna stora också :)
    Jesper är född 070214
Svar på tråden Ivf:are som fick barn i januari, februari och mars 2007