• orzia1

    Svarta rummet vänskapstråd Del 3


    Detta är En vänskapstråd för alla oss som har hängt eller skrivit enstaka inlägg i Svarta rummet.

    Svarta rummet tråden startades någon gång under sommaren 2005 av Majsan72,sen tog Orzia1 över som trådmamma. Svarta rummet har hängt kvar i 13 trådar (och fler hoppas vi det blir)

    Nu är vi i olika skede i livet, vissa av oss kämpar vidare vissa har fått 1 och 2 barn, andra 1 och vissa är gravida och andra försöker skaffa syskon.

    Det har under årens lopp blivit ett starkt sammansvetsat gäng, och vi vill inte tappa bort varandra här i cyber rymden bara för vi kanske inte längre platsar med grundtanken i svarta rummet.

    Givetvis är alla välkomna som någon gång under dessa 13 trådar har skrivit i svarta rummet.

    Här ventilerar vi det som händer i det dagliga livet, små och stora bekymmer får samsas.

    Givetvis är det tillåtet att jaga Tant röd och dricka HUR mkt Svarta Hissen eller Ugglepiss som helst.

    Kom ihåg detta är en vänskapstråd

    Välkomna

  • Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3
  • Prisssan
    God Is A Girl skrev 2009-05-31 17:51:07 följande:
    nej
    Så ledsen gumman...
    ♥Kärlek, fniss och annat rosa fluffigt trams♥
  • MissKaos
    God Is A Girl skrev 2009-05-31 17:28:36 följande:
    *gråter* tommy ska ha barn med sin nya.. vi separerade i slutet av februari!!!!!!!! dom skulle på inskrivning i veckan.. kan inte andas.. vet inte vart jag ska ta vägen
    VAAA??? *kramar*

    *svär över karlfan*
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • God Is A Girl
    Prisssan skrev 2009-05-31 17:56:15 följande:
    Så ledsen gumman...
    Det kan du tro att jag är med..

    MissKaos, ja.. jag vill att hon ska veta vad han gjort med mig och sagt till mig under tiden dom var ttillsammans.. så får hon se hur bra val han gjort.. och allt han gjort mot mig under tiden jag och han var tillsammans..
  • orzia1
    God Is A Girl skrev 2009-05-31 17:28:36 följande:
    *gråter* tommy ska ha barn med sin nya.. vi separerade i slutet av februari!!!!!!!! dom skulle på inskrivning i veckan.. kan inte andas.. vet inte vart jag ska ta vägen
    what????

    Det manliga släktet slutar aldrig att förvåna mig
    *den friske har många önskningar den sjuke bara en*
  • MissKaos
    God Is A Girl skrev 2009-05-31 18:13:14 följande:
    Det kan du tro att jag är med..MissKaos, ja.. jag vill att hon ska veta vad han gjort med mig och sagt till mig under tiden dom var ttillsammans.. så får hon se hur bra val han gjort.. och allt han gjort mot mig under tiden jag och han var tillsammans..
    Ja det förstår jag att du vill.. Vilken jävla gris
    orzia1 skrev 2009-05-31 18:49:38 följande:
    what????Det manliga släktet slutar aldrig att förvåna mig
    Vi borde få honom för oss själva i ett ljudisolerat rum
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • MissKaos

    *kikar in*
    *svettar ner tråden*

    *går*
    Var ÄR alla?

    TGIF för tusan hakar, jag vill ha ribs!


    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • God Is A Girl

    Det roligaste är att senast idag tjatade han om sex med mig.. såå han vill vara otrogen efter 2½ månad mot sin gravida flickvän.. bådar gott för framtiden va? :P

  • Prisssan
    God Is A Girl skrev 2009-06-01 17:51:50 följande:
    Det roligaste är att senast idag tjatade han om sex med mig.. såå han vill vara otrogen efter 2½ månad mot sin gravida flickvän.. bådar gott för framtiden va? :P
    Herregud! Jag smäller av
    ♥Kärlek, fniss och annat rosa fluffigt trams♥
  • Prisssan

    *Dukar fram tårta med 28 ljus i och lite kaffe*


    ♥Kärlek, fniss och annat rosa fluffigt trams♥
Svar på tråden Svarta rummet vänskapstråd Del 3