• Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?
  • Mieria

    Jag skrattade i början av tråden. Nu tycker jag bara att det börjar bli jävligt äckligt. Sjuka människor.

  • Anonym (hehehe)
    Anonym skrev 2009-06-04 12:58:23 följande:
    Min sambo har berätta rätt äkliga saker han gjort haha han är inte så bra på att hålla sig när han är bajsinödi utan han måste vä'rkligen gå o skita då spelar ingen roll var han är. Så han berättade att han var på en buss engång och blev akut skitinödig han gick fram till busschaffören och bad han stanna för att han behövde skita men busschaffören vägrade (han var själv i bussen) så han sa till busschaffören skyll dig själv då han satt sig längstbak i bussen hittade en påse och blörjade skita i den och lämmande sen kvar den där uuuuush...Sen en annan gång när vi var i en affär sa han jag måste bajsa men dfanns ingen toallet i närhete han sa jag måste bajsa NU kan inte hålla mej länge till han sprang ut ur affären till närmaste skog och började skita där och torkade sig med gammla kvitton hahaha.. han är en riktig skitnisse bajsar 5 gånger om dagen hahaha.
    Tänkte på han som bajsade ner sig på göteborgsvarvet förra året



  • vadskajaghetadå
    Anonym skrev 2009-06-04 12:58:23 följande:
    Min sambo har berätta rätt äkliga saker han gjort haha han är inte så bra på att hålla sig när han är bajsinödi utan han måste vä'rkligen gå o skita då spelar ingen roll var han är. Så han berättade att han var på en buss engång och blev akut skitinödig han gick fram till busschaffören och bad han stanna för att han behövde skita men busschaffören vägrade (han var själv i bussen) så han sa till busschaffören skyll dig själv då han satt sig längstbak i bussen hittade en påse och blörjade skita i den och lämmande sen kvar den där uuuuush...Sen en annan gång när vi var i en affär sa han jag måste bajsa men dfanns ingen toallet i närhete han sa jag måste bajsa NU kan inte hålla mej länge till han sprang ut ur affären till närmaste skog och började skita där och torkade sig med gammla kvitton hahaha.. han är en riktig skitnisse bajsar 5 gånger om dagen hahaha.
    HAHAHAHA.

    låter som en kille jag känner, fast han är sju resor värre.
  • Missundies

    En gång när jag var mindre så var vi hemma hos några släktingar till mig, jag var med deras son på hans rum och han hade en fejkhundbajs som han utamanade mig att ta på. Inga problem, jag petade på den och han gapskrattade. Jag gick ut och fikade och deras son som är yngre än mig stannade kvar på rummet. När jag kommer tillbaks utmanar han mig återigen att ta på fejkhundbajsen, lättroad tänkte jag...petar på den och blir kladdig på fingret, han hade bajsat på golvet och fått mig att peta på det.
    Jag blev så jävla förbannad, min pappa fick tvätta fingret för jag vägrade ha med den äckliga ungens bajs att göra. Har ogillat honom sen dess, han är fortfarande konstig. Kanske han fortfarande kör med samma tricks till och med.

  • Anonym (äcklad)

    Jag var i tonåren på fest hos en klasskompis, varit där ofta före. Iallafall var toan nere upptagen så jag sprang upp, bajsade rejält, spolade ..... och oj vad det kom vatten, rann ut på golvet, korvar papper och allt. Toan uppe var sönder men det hade hon inte berättat, hon tyckte det var jättekonstigt att jag gått dit upp.

    Sedan har jag blodat ner en hel säng på hotell en gång, fick mens mitt i natten, mycket, vaknade i det på morgonen!

  • Anonym (jag skäms!)

    Jag har 2 saker som jag SKÄMS SÅ JAG DÖR över...

    1.) Jag var så full en gång när jag gick på universitetet att jag vaknade av att jag KISSADE PÅ MIG i en killkompis säng. Första och sista gången jag sov över hos den kompisen.
    2.) Ville tillfredsställa en kille och ställde upp på analsex, han fick då bajs på ballen...

    Det är så skämmigt att jag skäms i skrivande stund...

  • Anonym

    En gång ville en kille ha sex med mig (har hänt flera gånger, men denna specifika gången då ) och vi var ute på krogen. Han släpade med mig in i en gränd och vi var störtkåta båda två!
    Iallafall, jag kände att jag hade en rejäl fis på G, men det hanns inte med innan vi kom till plats så att säga. Tänkte att jag får väl knipa som fan istället för att inte släppa brakaren på stackarn..

    Hm.. Han fick upp kjolen på mig, drog bara upp den och stack in balla. Guuud vad skönt tänkte jag! Var heeelt inne i att bara njuta av hans mandom inne i mig. Han började köra på lite hårdare och jag fick lite svårt att hålla balansen och var tvungen att kämpa lite för att inte trilla omkull, anstränga musklerna alltså.

    Rätt som det var, så slapp brakaren lös! Hjälp vilken fjärt!! Jag hade ju fullt upp att inte trilla omkull och samtidigt försöka njuta av hela grejen, för det var ju verkligen skönt. Samt att man var lite väl berusad... ha ha...

    Det som är PINSAM här, är inte fjärten igentligen... För med den, kom någon slags oljeliknande bajs!!!! Jag hade ätit på Mc Donald's, vilket jag ALDRG gör annars och därför pajjade magen säkerligen av allt fett! Alltså, det vara SKIIIIITÄCKLIGT!! Han började såklart garva först då han trodde att det var en fis... Han blev dock inte lika road då han såg att hela magen/ballen var täckt av illaluktande flytande oljeliknande bajs!! :-O :-O :-O

    DET mina vänner, det var pinsamt de luxe!! och jag tänker AAALDRIIIIG avslöja vem jag är, eftersom jag många av er vet vem jag är. Puss!

  • Fru waran

    hahahahahahahahahaha det var det bästa jag läst. Inboxa mig vem du är, ska inte outa dig här, lovar

  • Anonym

    Fru waran skrev 2009-06-04 13:36:03 följande:


    hahahahahahahahahaha det var det bästa jag läst. Inboxa mig vem du är, ska inte outa dig här, lovar
    Yeah right!!
  • Fru waran
    Anonym skrev 2009-06-04 13:37:57 följande:
    Fru waran skrev 2009-06-04 13:36:03 följande: Yeah right!!
    vet JAG vem du är??
Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?