• SeriousGangBang

    April ~del10~ eller nåt sånt

    jaha, och vem är det man ska anklaga för att tiden bara flyger iväg?{#lang_emotions_tongue_out}
    2årstrotsen är för de flesta ett faktum och för er som har det lugnt... vänta ni bara, det kommer, kanske inte nu.. men när de blir 18.. då ni.. hihi


    skämt och sido, vi fortsätter babbla på här som vi gjort sen kottarna blev till för lääääääängesen. Konstigt fenomen va att det bara är barnen som blir äldre? jag är ff bara 20 hihi


    pladdra på nu gummor


    What the fuck...isn´t it the JUCK
  • Svar på tråden April ~del10~ eller nåt sånt
  • Mamma till Noelle och William

    SGB> Hahahaha vad jag garvade när jag läste om korven...
    Jag har så förbannat ont i ryggen igen, som värkarna med Noelle, fast detta är en konstant smärta.. tog två Alvedon vid 12 och nu två till... Så kanske man får sova lite iaf...
    Usch jobbigt att du har täta SD redan nu...


    www.noellesmamma.blogspot.com ღ ♥ Noelle ska bli storasyster! v.40 nu. ♥
  • kiron
    Mamma till Noelle skrev 2009-06-15 20:56:12 följande:
    SGB> Hahahaha vad jag garvade när jag läste om korven...Jag har så förbannat ont i ryggen igen, som värkarna med Noelle, fast detta är en konstant smärta.. tog två Alvedon vid 12 och nu två till... Så kanske man får sova lite iaf...Usch jobbigt att du har täta SD redan nu...
    Hoppas snart er bebis kommer!!!!!
    Hugo 070421 & Agnes 090202
  • SeriousGangBang
    Mamma till Noelle skrev 2009-06-15 20:56:12 följande:
    SGB> Hahahaha vad jag garvade när jag läste om korven...Jag har så förbannat ont i ryggen igen, som värkarna med Noelle, fast detta är en konstant smärta.. tog två Alvedon vid 12 och nu två till... Så kanske man får sova lite iaf...Usch jobbigt att du har täta SD redan nu...
    fast ändå är det lindrigare denna gång

    hoppas du orkar vila igång det då..
    What the fuck...isn´t it the JUCK
  • lindalake

    SGB: haha, passande med korven

    MTN: jag hade ondare än vanligt i ryggen ett par dagar innan det drog igång. jag tror det var nåt som hörde till öppningsförloppet.

  • Mamma till Noelle och William
    lindalake skrev 2009-06-15 21:14:48 följande:
    SGB: haha, passande med korven MTN: jag hade ondare än vanligt i ryggen ett par dagar innan det drog igång. jag tror det var nåt som hörde till öppningsförloppet.
    Hoppas på det!!!
    Har haft såhär i några dagar nu men idag har det varit värst!
    www.noellesmamma.blogspot.com ღ ♥ Noelle ska bli storasyster, men just nu vecka 41... suck! ♥
  • WLR

    SGB, haha... den "scenen" hade jag velat sett
    "nä, vi måste sluta knulla..." haha... sant. (Det enda säkra prev medel kan du säga till honom )

  • mother of

    SGB - haha... Ja här blir de maken som kapar, han vill inte ha fler än två.. Så jag slipper alla sorters medel, kan ändå inte med något som har hormoner.
    Du borde ha spelat in när ni pratade, hade blivit ett bra tube klipp..

  • mother of

    HAHAHA, gjorde de där grav uträkningen... Har missat en vecka, är i v.13+3 idag.. *asg* Hmmm.... Här går de undan...

  • kiron
    mother of skrev 2009-06-16 08:20:40 följande:
    HAHAHA, gjorde de där grav uträkningen... Har missat en vecka, är i v.13+3 idag.. *asg* Hmmm.... Här går de undan...
    Andra graviditeten bara spinger iväg Man har inte samma koll... hrm undrar om det beror på en vild 2åring
    Hugo 070421 & Agnes 090202
  • mother of
    kiron skrev 2009-06-16 09:09:38 följande:
    Andra graviditeten bara spinger iväg Man har inte samma koll... hrm undrar om det beror på en vild 2åring
    Haha, ja de måste vara något sånt.. Inte så att man har samma tid och bara tänka.. Gäller att vara alert och springa efter tokisen....
Svar på tråden April ~del10~ eller nåt sånt