• miamisan

    2:a barnet i november från Malmö (2)

    Första tråden har gått ut, så jag tänkte starta upp en ny. Får hoppas att fler lockas in här denna gången. Välkomna gamla som nya!

    Länk till första tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m42496896.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-20 08:33
    Liten sammanställning över oss som skriver här:

    UlrikaG (?) ..., Hugo 080308 BF barn 2: 091101

    AngelinaJo (34) Angelina, ... 0805.. BF barn 2: 091103

    Swala (29) Karolina, Erik 060821 BF barn 2: 091119

    miamisan (28) Mia, Tristan 080118 BF barn 2: 091126

    BejbisAngelina (25) Caroline, Angelina 0712.. BF barn 2: 091129

    Baglady (?) ..., Alice 070823 BF barn 2: 091203

    AnnaA80 (29) Anna, Jonathan 070110 BF barn 2: 091206
  • Svar på tråden 2:a barnet i november från Malmö (2)
  • Lybe

    Jag kan också ses den här veckan utom fredag.

    Vad vill ni hitta på?

  • Ulrika G

    Hej på er!

    Jag är också större denna gång, och har fler krämpor... Så fler graviditeter blir det nog inte...!

    Jag ska jobba tills det är 2 veckor kvar, gick över tiden med 16 dar förra gången och det var så segt! Var hemma en månad innan dess. Så denna gång skulle inte förvåna om nr2 kommer 2 veckor för tidigt så det inte blir någon ledighet alls.....!

    Träffas gärna, men lite svårt just denna veckan. Kan vi inte boka in något i andra halvan av oktober när några av oss har gått på ledighet? även om det är långt fram, så springer ju tiden i väg!

  • Lybe

    Jag tycker också att en lekplats med barnen låter skoj.
    De som vill o kan träffas nu kan väl göra det o planera in en träff i oktober låter också jätte bra.

    Vet inte vad ni andra bor, men jag tycker att den lekparken mittemot aqvakul är bra eftersom den är inhägnad. Men jag kan ta mig lite varsom hellst.

    Idag blir det bad på sege badet, passa på o njuta av solen

  • AnnaA80

    Hej alla,

    Är tillbaka från semstern nu... 3 kg tyngre...Hur lyckas man egentligen

    Är gärna med på en träff. Kan inte denna vecka dock så jag får haka på en annan gång.

    Jag har inte så mycket semster kvar så jag skall jobba till mitten av november...pust.... Hade gärna "checkat ut" redan nu....

  • Labolinas

    Är det bara jag som tycker att det blivit oerhört tungt det senaste, känner mig mycket mer "orörlig" nu på bara ett par veckor & ändå är jag bara i v 28! Imorgon är det sockerbelastningsprov för min del, ser INTE fram emot det *suck*

    Jag har inga möjligheter att träffas dagtid så länge jag jobbar, hoppas ni andra får kul & så får jag/vi haka på nästa gång istället.

  • Lybe

    Hej!

    Blev fullt upp med allt nu de sista semesterveckorna, men ses gärna nån helg nu i höst.

    AngelinaJO: Hur var sockerbelastingen? ska dit tors nästa vecka..
    Tycker också att det blivit tungt, blir trött jätte snabbt o ont i ryggen...

    Hoppas att ni mår bra alla

    Kram på er

  • Labolinas

    Lybe: Sockerbelastningen är urjobbig tycker jag. Inte för att man inte får äta nått eller dricka fråmn kvällen innan, utan mest för att jag får hjärtklappning & blir illamående av sockerkicken man får & sen måste sitta i två timmar innan man får lovb att få nått normalt i magen. Jag kände mig konstig hela dan sen...:-/

    Nåväl, hur har ni alla det?

  • swala

    Hej!! Nu har jag äntligen fått igång internet efter en hel del problem från telias sida..... Teknik är trevligt när det funkar men annars kan det driva den lugnaste till vansinne. Annars är det bra här, magen växer och det sprallas och sparkas därinne mest hela tiden. Sista semesterveckan nu, ser inte fram emot att börja jobba på måndag.... Jag tänkte "gå hem" 1 nov, så får jag lite tid att förbereda innan nedkomsten... (tror jag) Gick ju 20 dagar över förra gången! Börjar Yogakurs 6 sept på ungdomens hus, det ska bli skoj!! Hur mår ni andra?

  • Baglady

    Jag mår bra, tack !

    Ska ni vaccinera er mot svininfluensan? Är ni oroliga?

Svar på tråden 2:a barnet i november från Malmö (2)