• Barn 10

    Vi som går hos IVF Falun Del 14

    Vi som går hos IVF Falun Del 14

    Här kommer version 14 av tråden för alla oss som går hos IVF-kliniken i Falun!!

    Här kan vi dela med oss, fråga om allt mellan himmel och jord och inte minst:

    Glädjas med varandra & stötta varandra när det behövs!!

    We are the Super IVF Girls!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 11:53
    Våran lista! Klicka in er här & håll er uppdaterade!!

    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45568938.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-20 18:38
    Här är tråden för de av oss som lyckats bli gravida:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m45705261.html

  • Svar på tråden Vi som går hos IVF Falun Del 14
  • saknaden

    Tjena brudar! har läst lite och kollat att ni oxå söker allternativa metoder! Nu sista gången när vi lyckades så hade jag varit till en homopat fick tre olika burkar (270kr sammanlagt) och det jag tror gjorde susen vad vitamin D som jag tog 5gg / dag!
    Kommer att börja äta det i gen sen när det blir dags för det frysta.

    Men just nu försöker jag bara ta in vad som har hänt och tar det lite lungt ett tag!

    Lycka till med era plock och et och allt vad det är...nästa år ska det krylla av bebisar från oss{#lang_emotions_flower}

  • Filmis

    Wehee: Lycka till m ruvningen nu, hoppas att du får två guldklimpar, ska hålla tummar och tår.

    LePaige: Lycka till imorgon, vilken bra skörd. Kramar

    Lycka till alla nu och som sagt nu ska det bli bebisar så det bara sprutar om det.

    Välkommen hit Aqua!

  • Pimbi
    Frippe78 skrev 2009-08-16 20:25:27 följande:
    Pimbi: Ja jag blandade ihop det med saknaden som du svarade på ett inlägg. Hmm.. snurrigt. Hoppas nya metoder funar bättre.Saknaden: hoppas på ditt frystaJag har införskaffat zink och det tar både min man och jag. Har hört om Berberis Vulgaris också. Har köpt det till mig, men inte vågat ta det. Tror det var här inne någon hade provat det och det gick vägen.Zink för spermiekvalité och mängd. Berberis vulgaris för infästning.Jag tar folsyra också i form av multivitamin kvinna. Något annat man kan köra? Är på mitt 4.e försök nästa gång. Väntar på mens.
    Det gör inget, det är så många här så man kan inte hålla reda på alla
  • Pimbi
    LePaige skrev 2009-08-16 20:33:57 följande:
    Pimbi: åh det lät inte alls kul :(Jag hoppas det lägger sig snart.tack tjejer, ja vi har ju de flesta varit i samma sits gällande äp & svullen mage. Et på tisdag & sen får vi se om svullnaden lägger sig eller om den består.
    Jodå det går nog över ska du se, för mig varade det i ca 2 veckor så blev det bra
  • LePaige

    Dags för et imorn då, ska få akupunktur också.
    oh det är lite pirrigt.

  • MH79

    LePaige: Hoppas att allt gått bra idag! Jag ska själv göra FET på måndag och har nu bokat tid för akupunktur jag med. Man är ju beredd att testa allt som kan hjälpa.

    Jag börjar bli lite nervös. Har bara ett fryst ägg kvar, så klarar det inte upptiningen är det kört.

  • ukochana

    Hej tjejer,

    Kikar in och säger hej och hoppas att ni haft en bra sommar!

  • LePaige

    Då är man hemma igen då. Vi fick ett guldägg som vanligt & denna gången har det utfört assisted hatching på vårt ägg, alltså skalat av det så att hinnan är tunnare. Får börja med fragmin ikväll & nu är det bara att vänta.
    Blev så väldigt lessen när vi fick beskedet att bara 2 stycken ägg gått till frysen, är väldigt besviken på det.

    mh79: lycka till på måndag.

  • JennyCecilia
    LePaige skrev 2009-08-18 15:59:16 följande:
    Då är man hemma igen då. Vi fick ett guldägg som vanligt & denna gången har det utfört assisted hatching på vårt ägg, alltså skalat av det så att hinnan är tunnare. Får börja med fragmin ikväll & nu är det bara att vänta. Blev så väldigt lessen när vi fick beskedet att bara 2 stycken ägg gått till frysen, är väldigt besviken på det. mh79: lycka till på måndag.
    Tänker på dig, blundar och önskar hårt!
    Min dagbok: ladyj112.xpy.se/
Svar på tråden Vi som går hos IVF Falun Del 14