• Barn 10

    Vi som går hos IVF Falun Del 14

    Vi som går hos IVF Falun Del 14

    Här kommer version 14 av tråden för alla oss som går hos IVF-kliniken i Falun!!

    Här kan vi dela med oss, fråga om allt mellan himmel och jord och inte minst:

    Glädjas med varandra & stötta varandra när det behövs!!

    We are the Super IVF Girls!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-14 11:53
    Våran lista! Klicka in er här & håll er uppdaterade!!

    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m45568938.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-20 18:38
    Här är tråden för de av oss som lyckats bli gravida:
    www.familjeliv.se/Forum-11-262/m45705261.html

  • Svar på tråden Vi som går hos IVF Falun Del 14
  • AnnaT75

    Sookie! Grattis! Åh så kul! :D *klappar händerna*

    MH: Håller tummarna för dig nu!

    Barn10: Om du känner av mensen sådär så kommer den nog när som helst ska du se. jag var också att par dagar sen men sen kom den med besked. hade riktigt ont och var mycket mer känslig och ledsen än vanligt. däremot var den kort, knappt två dygn vilket var skönt.

    är så himla trött hela tiden. har sovit nästan 10 timmar i natt men är ändå hur trött som helst. antar att det har med nedregleringen att göra. vilka symptom har ni andra haft?

  • AnnaT75

    LePaige: förstår att du vill hålla dig borta ett tag. ibland måste man bara få andas o tänka på något annat. önskar dig all lycka!

  • MH79

    Juddy: Jo, jag lutar åt att testa imorgon om mensen håller sig borta till dess. Igår och idag har mensvärken varit borta, det är snarare en stramande värk nästan hela tiden. De ömma brösten har också gått ner betydligt. Vet inte om det är positivt dock, brukar ofta vara så att värken avtar precis innan mens. Fan, jag vill inte börja hoppas.

  • sookie76

    Tusen tack allihopa hoppas att det smittar av sig.
    Förutom illamåendet i går så har jag inte haft några känningar alls. Inget i brösten och ingen mensvärk. Jag kan förstå att man kan bli orolig när man inte känner något alls, när jag mådde illa i går så kändes plusset lite mer verkligt, nu vill jag liksom springa och titta på stickan igen för att se om strecket verkligen är kvar där

  • aqua84

    Grattis sookie76!!!

    I möra börjar jag med sprutorna....längtar..första ivf kanske man ska tillägga..ha ha..Så v 38 blir våran "faluvecka"...tänkt..d är snart v 38....!!


    ur form
  • AnnaT75

    Aqua: Jag börjar också med sprutorna i morgon. Har också mitt första IVF.
    Spännande när vi ligger så lika. :)

  • aqua84
    AnnaT75 skrev 2009-09-01 12:32:20 följande:
    Aqua: Jag börjar också med sprutorna i morgon. Har också mitt första IVF. Spännande när vi ligger så lika. :)
    fasen så spännande!! o kul o ha nån "jämnsides" med sig själv. Hur möe ska du spruta med? va använder du? jag har gonal-f..
    ur form
  • AnnaT75

    Aqua: ja, jättekul. :) samma här, gonal-f, 150 per gång. vul den 9:e.

  • Barn 10

    sookie: GRATTIS!

    LePaige: Att inte lägga alla energi på ivf låter klokt, även om det kan vara svårt. Smart drag att rensa datorn då. Du vet att vi finns kvar här när du känner att du vill ha stöd. KRAM

    MH: om jag var du så skulle jag testa imorn. Om jag hade varit du så hade jag inte klarat av att vänta. Jag är testmissbrukare

    Aqua och Anna: lycka till med sprutstart imorn.

Svar på tråden Vi som går hos IVF Falun Del 14