• Anonym (Eva)

    .nakenbad - hur funkar det?

    Var för första gången på ett nakenbad tillsammans med sambon i helgen. Lite ovant var det att ta av sig alla kläder men det kändes härligt att sola och bada näck. Tyckte dock att sambon fluktade rätt bra runt omkring sig. Och visst blev han rätt så kåt.. Och det blev jag med. Vi hade skönt sex sen. Det fanns en del både singlar och par som fluktade på oss också. Nu undrar jag, är det att man fluktar mycket på nakenbad? Och att man blir lite extra kåt av alloa nakna kroppar? Eller är "vana" nakenbadare mer avslappnade och "avsexualiserade"? Skulle vara kul med synpunkter från er med erfarenhet". är det t.om vanligt att man knyter5 sexuella kontakter på nakenbad?

  • Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?
  • regnbågspappan

    Anonym (kille26) skrev 2009-08-11 01:17:52 följande:


    är det bara hunks och babes som är tränade till tusen som går där och visar upp sig? är nog lite den bilden jag har framför mig... haha
    snarare tvärtom faktiskt ett rätt stort övertag av knubbiga och feta, småttutrustade osv osv tror det har mycket med att göra att folk helt enkelt inte bryr sig om hur de andra ser ut och att det är enda stället de vågar visa upp sig nakna el lättklädda
  • Anonym (kille26)

    e man som kille inte skraj att få fjong då? haha

  • regnbågspappan

    Anonym (kille26) skrev 2009-08-11 01:28:31 följande:


    e man som kille inte skraj att få fjong då? haha
    nä varför skulle man vara det att få stånd e ju lika naturligt som att va naken så det är ingen som tänker på sånt..
  • Anonym (kille26)
    regnbågspappan skrev 2009-08-11 01:32:31 följande:
    Anonym (kille26) skrev 2009-08-11 01:28:31 följande:
    nä varför skulle man vara det att få stånd e ju lika naturligt som att va naken så det är ingen som tänker på sånt..
    haha jag skulle
  • regnbågspappan

    men då får man väl gömma sig lite gå iväg och ta en handtralla eller e jag där så kan jag hjälpa dig LOL

  • Kullamannen
    MiaLau skrev 2009-08-11 01:06:50 följande:
    hahah okej, jag har inget emot nakenhet, men jag vetefaan om jag vill visa mig naken. har lite svårt för att visa mina fläskiga valkar.. hahaha... och då vet jag heller inte vad alla där skulle tyck om mig m jag gick omkring i i linne och trosa =)
    Men går du inte på vanliga badställen heller då? För det är väl inte på musen dina valkar sitter?
  • MiaLau
    Kullamannen skrev 2009-08-11 07:49:52 följande:
    Men går du inte på vanliga badställen heller då? För det är väl inte på musen dina valkar sitter?
    haha men jag badar i badlinne =) hahah då döljer jag mina heta valkar:P hahahaha!
  • Anonym (Naturist)
    MiaLau skrev 2009-08-11 10:14:20 följande:
    haha men jag badar i badlinne =) hahah då döljer jag mina heta valkar:P hahahaha!
    Kan bara hålla med dom som sagt det tidigare, den kroppsfixering som man ibland kan uppleva på textilstränder existerar inte på en naturiststrand, alla är sig själva, och det är väldigt skönt och befriande faktiskt, min hustru är ganska kraftig och hon HATAR att vara på textilstränder, men hon känner sig helt bekväm i Ågesta där vi badar
  • Larsgubben

    Anonym (Naturist) skrev 2009-08-11 10:29:42 följande:


    Kan bara hålla med dom som sagt det tidigare, den kroppsfixering som man ibland kan uppleva på textilstränder existerar inte på en naturiststrand, alla är sig själva, och det är väldigt skönt och befriande faktiskt, min hustru är ganska kraftig och hon HATAR att vara på textilstränder, men hon känner sig helt bekväm i Ågesta där vi badar
    Håller med.
  • Anonym (Eva)
    Larsgubben skrev 2009-08-11 12:24:57 följande:
    Anonym (Naturist) skrev 2009-08-11 10:29:42 följande:
    Håller med.
    Ja, jag håller också med! Det kändes faktiskt otroligt avslappnat och otvunget, inga människor som gick och spände muskler eller bröstade sig. Jag upplevde att man fick vara precis hur man ville. Och det var verkligen alla åldrar, kroppar - en fantastisk mångfald.
Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?