• Anonym (Eva)

    .nakenbad - hur funkar det?

    Var för första gången på ett nakenbad tillsammans med sambon i helgen. Lite ovant var det att ta av sig alla kläder men det kändes härligt att sola och bada näck. Tyckte dock att sambon fluktade rätt bra runt omkring sig. Och visst blev han rätt så kåt.. Och det blev jag med. Vi hade skönt sex sen. Det fanns en del både singlar och par som fluktade på oss också. Nu undrar jag, är det att man fluktar mycket på nakenbad? Och att man blir lite extra kåt av alloa nakna kroppar? Eller är "vana" nakenbadare mer avslappnade och "avsexualiserade"? Skulle vara kul med synpunkter från er med erfarenhet". är det t.om vanligt att man knyter5 sexuella kontakter på nakenbad?

  • Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?
  • Kullamannen

    Anonym (Naturist) skrev 2009-08-11 10:29:42 följande:


    Kan bara hålla med dom som sagt det tidigare, den kroppsfixering som man ibland kan uppleva på textilstränder existerar inte på en naturiststrand, alla är sig själva, och det är väldigt skönt och befriande faktiskt, min hustru är ganska kraftig och hon HATAR att vara på textilstränder, men hon känner sig helt bekväm i Ågesta där vi badar
    Är det inte mycket "runk-gubbar" som går runt där? Någon berätta det i en annan tråd.
  • Larsgubben
    Kullamannen skrev 2009-08-11 13:48:21 följande:
    Anonym (Naturist) skrev 2009-08-11 10:29:42 följande:
    Är det inte mycket "runk-gubbar" som går runt där? Någon berätta det i en annan tråd.
    Det är nog olika beroende på var man är. Min fru trivs inte på badet i Lidköping, men älskar det på Backåkra, där man får vara mer ifred.
  • Kullamannen
    Larsgubben skrev 2009-08-11 13:53:22 följande:
    Det är nog olika beroende på var man är. Min fru trivs inte på badet i Lidköping, men älskar det på Backåkra, där man får vara mer ifred.
    Jag menade just att det är så på Ågesta....
  • regnbågspappan

    som jag sa tidigare i tråden finns det ett cruising ställe i skogen i Ågesta men nere på stranden är det ju inga runkgubbar

  • Kullamannen
    regnbågspappan skrev 2009-08-11 15:37:25 följande:
    som jag sa tidigare i tråden finns det ett cruising ställe i skogen i Ågesta men nere på stranden är det ju inga runkgubbar
    Står gubbarna och runkar helt öppet där i skogen då?

    Minns på Mellbystrand där jag varit att det alltid står några gubbar uppe på strand-dynorna (ca 50-76 m från havet) och försöker hålla kuken lite styv hela tiden för att visa upp sej (?).
  • regnbågspappan
    Kullamannen skrev 2009-08-11 15:46:23 följande:
    Står gubbarna och runkar helt öppet där i skogen då?Minns på Mellbystrand där jag varit att det alltid står några gubbar uppe på strand-dynorna (ca 50-76 m från havet) och försöker hålla kuken lite styv hela tiden för att visa upp sej (?).
    nää det e väldigt diskret men ta inte med ungarna upp ditt för de kan faktiskt gå snubbla över ett älskande par. men letar man inte så vet man nog inte ens att det finns ett cruisingområde...
  • Anonym (Nudisten)

    Vi brukar vara på truve badet i lidköping, dit ska ni åka om ni har vägarna förbi.Jag badar ju hellre naken än med kläder på. Känner att man inte blir lika uttittad på en nudiststrand.Sen lär man känna folk bättre o har lättare att prata.

  • timri
    Kullamannen skrev 2009-08-11 13:48:21 följande:
    Anonym (Naturist) skrev 2009-08-11 10:29:42 följande: Är det inte mycket "runk-gubbar" som går runt där? Någon berätta det i en annan tråd.
    Har då inte träffat på några på själva stranden eller ängen när jag har varit där. Sen vad som händer i skogen vet jag inte, har inte varit där.
  • timri

    Ågesta är kanon!

    Det är trevlig stämning på badet, väldigt avslappnat.
    Inget sexuellt med i bilden, ligger inte och spanar in andra och blir upphetsad. Är där för att bada och sola.

Svar på tråden .nakenbad - hur funkar det?