• Kulta17

Vad ska jag önska mig av mannen i 40 års present???

Man har det mesta och det man inte har kan man köpa själv! Plus att jag egentligen inte vill ha en massa prylar och tycker det är onödigt att lägga en massa pengar bara för att man fyller år! Vad ska man då önska sig av mannen egentligen?

Någon som har bra tips?

• Svar på tråden Vad ska jag önska mig av mannen i 40 års present???
  • Jenny 1976

En romantisk weekend med honom Fast det kostar ju om något.

• Kulta17

Bra idé men vi ska redan till Stockholm på en frinatt med tillgång till Louge med fri dicka och tapas på kvällen!!

• Bettiz

Önska dig honom inslagen i gladpack! Eller önska helt enkelt en överraskande dag. Då får han jobba lite!

• lalasmama

en spabehandling kanske?
    eller massage av honom?
    eller 500 kr att handla för i din favoritaffär..?

• Kulta17

Han är inte så bra på överraskningar som är saker tyvärr. Blir lätt "same old" - örhänge, underkläder eller annat som jag inte tycker är så kul. Om man sedan önskar sig något exakt vet man ju redan vad man ska få, vilket är trist. på något sätt är överraskningen viktigare än vad det egntligen är (eller kostar), man är ju på ett sätt med och betalar då vi har gemensam ekonomi!

Smycke är ett bra förslag, men jag har redan vad jag vill ha. Jag använder enbart ett fåtal och byter inte hela tiden så risken är stor att det blir liggande även om det är fint.

• Manchester

En spa-behandling eller en dag på spa är väl en bra present om det inte finns några prylar man vill ha. När jag fyllde 40 nyligen fick jag det av min syster med familj. Har inte hunnit utnyttja den ännu, men snart ska jag och min syster iväg tillsammans en hel dag. Ska bli så skönt! Det går ju också att köpa parbehandling på en del ställen. Då kan ni ligga i var sitt bubbelbad med välgörande örter, bredvid varandra, och få ansiktsbehandling eller så under tiden. Eller bara ligga där och "bubbla" med levande ljus och kanske ett glas champagne. Har mannen dessutom fixat barnvakt så är det ju ännu bättre.

Av min man och mina föräldrar tillsammans fick jag en minidator. Inte det mest romantiska och kanske inget jag har kvar om 15 år, men väldigt praktiskt.

• Kulta17

Spa brukar vi göra, annars bra förslag. Kanske minidatorn... den datorn vi har håller ändå på att ge upp!

• laga mat

Underkläder, naturligtvis....Bra funktionella, snygga och sexiga...

Svar på tråden Vad ska jag önska mig av mannen i 40 års present???