• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • Puchiko

    jag försöker alltid följa den men det går i någon vecka men sen tar man lite lite till en dag och så blir den lilla portionen större..

  • sholof

    Ja det låter ju rätt så klokt.

    Kom på idag att jag äter väldigt mycket mackor igen. Ett tag hade jag slutat med mackor, men nu äter jag många igen. Så imorgon ska jag dra in på det, o äta nåt nyttigare istället.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Puchiko

    har oxå märkt att jag äter mer mackor, så himla dumt.. men nu har jag börjat köra på hemmabakat, då vet man vad man får i sig.

  • sholof

    ja en period bakade jag rätt mycket bröd....både nyttigaree o godare. Men på sistonde har det ju blivit endast onyttigt bakade. Nej skärpning!

    Måste nog ta mig till affären o köpa hem nyttiga saker, o så att jag kan baka bröd igen.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • sholof

    skönt att det är fler än jag som försöker starta på nytt.

    Nu behöver jag min skönhetssömn om jag ska klara av dagen imorgon. Godnatt


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Puchiko
    sholof skrev 2009-10-25 22:07:18 följande:
    skönt att det är fler än jag som försöker starta på nytt. Nu behöver jag min skönhetssömn om jag ska klara av dagen imorgon. Godnatt
    Sov gott, ska med sova nu =)
  • BabbelMia

    Å vad ni är duktiga, jag kan bara baka kakor jag
    Som tur är så har vi inte gjort det på länge

    Här reparerar jag helgen inför vågen på onsdag, får se om jag lyckas. Blir träning ikväll och imorgon långpromenad. Och efter vågen ska jag upp på stan och kika om jag kan hitta nåt fint att ha på mig till sonens alla 3 kalas. Blir väl bara en ny outfit, men den funkar ju iaf på 2 kalas, så får man ha nåt gammalt på det 3;dje

Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2