• Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2
  • Puchiko

    sitter och har ont.. Har haft ont över gallan hela helgen och mått illa. Idag orkade jag inte mer, ringde in mig sjuk och sen till vc. Fick tid där och blev remitterad till att träffa en kirurg. Misstänkt gallblåseinflammation.. men blodproverna var fina och tydde inte på det. Men imorgon ska jag tbx och ta nya prover och sen på ultraljud av gallblåsa och lever. Känner en knöl på höger sida men läkaren tyckte den kändes ytlig. Är så orolig men skönt om det inte är inflammation. Lät på läkaren som om att om det inte är det så kan dem inte göra så mycket. Ska jag behöva leva med molande smärta hela tiden?

    Förlåt att jag skriver och gnäller..

  • jakeline

    åh, ni är så duktiga! Här har det inet orkats med något sedan jag började jobba... Men nu tror jag det blir långpromenader iaf 2 ggr/vecka med tjejorna... Alltid något.

  • sholof

    Puchiko: Kan det inte vara gallsten eller gallgrus då?
    Gör ofantligt ont när man har ont där.


    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • Puchiko

    Sådär då vet man vad man lider av, har något som kallas fettlever "leversteatos". De tror det beror på min övervikt så nu jävlar ska min livsstil förändras!! Vill inte få fler men av det.. Så jag har gått en runda med sambon.

    Tack för att ni finns tjejer!! Kram

Svar på tråden Vi som vikttävlat, och fortsätter på vägen mot målet del 2