• ANOF

    Vad ska man göra med äggvitor?

    Jag brukar alltid ha en massa äggvita som jag intre vet vad jag ska göra med. Den här tråden ska handla om vad man kan göra för mat av äggvitan.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-10 18:19
    OBS! Det är viktigt att ni inte bara skriver VAD man kan göra med äggvitorna, utan även HUR man gör.

  • Svar på tråden Vad ska man göra med äggvitor?
  • vackrastarflow

    Spicy Women skrev 2009-09-11 21:04:09 följande:


    Tänkte väl. Ingen äter väl sill och maränger.
    jo jag... men inte ihop
  • ANOF

    Nu har jag stekt dom och ätit upp dom bara för att ni inte kan komma med konkreta förslag som går att genomföra,.

  • Mrs Winter
    ANOF skrev 2009-09-11 21:08:01 följande:
    Nu har jag stekt dom och ätit upp dom bara för att ni inte kan komma med konkreta förslag som går att genomföra,.
    Snälla du skyll inte på oss för att du inte har egna idéer
    Ett påspacklat skal är ej allt.
  • Spicy Women
    ANOF skrev 2009-09-11 21:08:01 följande:
    Nu har jag stekt dom och ätit upp dom bara för att ni inte kan komma med konkreta förslag som går att genomföra,.
    Men du kommer ju få nya äggvitor snart igen. För du gör så mycket majonäs.
  • vackrastarflow
    ANOF skrev 2009-09-11 21:08:01 följande:
    Nu har jag stekt dom och ätit upp dom bara för att ni inte kan komma med konkreta förslag som går att genomföra,.
    what the hell?
    skrev jag inte hur du kunde göra världens godaste kaka?? tack för den...

    men vill man inte få hjälp så vill man inte. och sen kunde du väl själv komma med konkreta förslag och sluta skylla på oss?
  • vackrastarflow

    Spicy Women skrev 2009-09-11 21:09:09 följande:


    Men du kommer ju få nya äggvitor snart igen. För du gör så mycket majonäs.
    hahahahaha kvällens andra gapskratt! TACK!
  • Jmia
    ANOF skrev 2009-09-11 21:08:01 följande:
    Nu har jag stekt dom och ätit upp dom bara för att ni inte kan komma med konkreta förslag som går att genomföra,.
    Oj då vad hemskt! Jag trodde du ville spara de stackars vitorna? Rama in dem och hänga upp de på väggen?

    Vad har du för middagsbekymmer för imorn då? Något måste vi ju bry våra små skallar med.. jag menar, eftersom vi har det yttersta ansvaret för dina ägg.
  • Spicy Women
    vackrastarflow skrev 2009-09-11 21:10:13 följande:
    Spicy Women skrev 2009-09-11 21:09:09 följande: hahahahaha kvällens andra gapskratt! TACK!
  • vackrastarflow
    Jmia skrev 2009-09-11 21:10:22 följande:
    Oj då vad hemskt! Jag trodde du ville spara de stackars vitorna? Rama in dem och hänga upp de på väggen? Vad har du för middagsbekymmer för imorn då? Något måste vi ju bry våra små skallar med.. jag menar, eftersom vi har det yttersta ansvaret för dina ägg.
    ja tänk vilket ansvar vi har för att ANOF ska få mat i sig!!
    vi borde ha nån krislinje eller nåt, för kris vid hungriga stunder.
  • vackrastarflow

    Spicy Women skrev 2009-09-11 21:11:33 följande:


    nu läste jag det igen och började asflabba igen vet inte om jag är lättroad men det var fan GULD!
Svar på tråden Vad ska man göra med äggvitor?