• Gisse the one and only

    Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

    Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

    Gisse

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

    Välkomna!!!

    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

  • Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    godmorgon. idag e det riktigt höstväder här.
    jag o tjejen hade storbråk igår så mina ögon e svullna till max och min förkylning är inte bra alls, vad tycker ni, ska jag gå till skolan?
  • Gisse the one and only

    Yohanna

    Men vännen då, inte ska ni bråka......stanna hemma du, drick the och tyck synd om dig själv, så blir det säkert bättre sen. Lilla gumman då. Kram.

  • fru bengtsson

    Yohanna: Håller med Gislöv, var hemma du och slicka såren lite och kurera dig samtidigt... Och så är ni snälla med varandra du och tjejen!

  • yohanna

    Vi har fred nu. men igår var det bara jobbigt inför england oså. hon åker ju nu på onsdag. efter det kan ni räkna med en deppig yohanna i tråden ända till jul. ni har nog rätt, ska nog vara hemma idag o bara tycka synd om mej själv.

  • Mam2

    Gislöv! Vad roligt, blir inte så lite avundsjuk... semester, hotellfrukost mums...

    yonanna! Har du ingen möjlighet att åka efter tex över en helg eller så?

  • yohanna
    Mam2: jodå, jag ska åka över på höstlovet. det känns bara sååå långt bort.
  • Mam2

    Skriv ofta och försök ringa så mycket som ekonomin tillåter. Och det är ju inte såååå långt borta innan det blir höstlov och sen kommer julen

  • Piaf

    Hej hopp!
    Nu ska jag gå och natta min lilla Tristan och sen mysa med Ludvig innan jag nattar honom och sen bara ta det lugnt i sängen med en fjärrkontroll i handen. Christian är och leker med sina kompisar och jag ska ha en egen kväll.

    Kommer säkert in här en stund också..

    Har lite nyinlagda kort i galleriet, om nån har lust...
    Ha det så gott så länge och sov så gott om vi inte hörs mer ikväll

    Mimmi

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D