• Anonym (inte hemmafru)

    Anna Ankas avsugningar

    Anna Anka ger alla kvinnor tipset av att ge sin man en avsugning varje morgon.

    Jag tror det är det är ett jättebra tips. Skulle fler göra likadant skulle vi ha mindre otrohet och mindre skilsmässor.

    Jag suger gärna min mans kuk. Däremot får han stryka sina skjortor själv och dela lika på allt annat hemma. Han är väldigt nöjd med hur vi har det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-21 16:32
    Herregud, 300 inlägg. Har haft annat för mig i helgen som ni vet har inte läst allt men det finns ju en del saker som jag bara måste kommentera.

    Nej, alla ni som är oroliga, min man "hotar" inte att vara otrogen om jag inte suger av honom, han skulle aldrig säga eller göra något sådant. Däremot ser jag ju runt om mig hur många förhållanden som kraschar och ofta pga dåligt sex. Jag tror därför bra sex (och många avsugningar) är en bra liten investering i förhållandet

    Nej, vi har inte ett schema där jag ska suga varje dag kl 7.15. Men våra vi har ändå små rutiner, och ofta vaknar vi tillsammans ganska tidigt, och innan de är dags att springa till jobb och dagis brukar jag ta hand om hans morgonstånd och ge honom en skön start på dagen

    Och nej, han tycker inte att det är tjatigt med sex för att det blir för ofta. Jag gör det väl bra och varierat antar jag

    Väldigt många säger att ok jag kan göra något för honom OM har gör något för mig. Min man gör massor för mig, men det är inte därför jag gör saker för honom. Jag älskar honom, vill att han ska må bra, och vet att han behöver mycket sex. Fattar inte att det är så upprörande att jag ger det till honom även dagar då jag inte får något i gengäld.

    Kan bara säga at jag älskar min man, hans kuk, vårt liv tillsammans. Ville bara ge ett enkelt praktiskt tips till hur andra också kan få det bättre, men det märks ju att det finns många kvinnor därute som verkar ha svårt med att ge.

    Synd för er, och synd för era män. Ni skulle väldigt enkelt kunna göra era egna och era mäns liv så mycket bättre

    Puss på er från en hemmafru som mår som en prinsessa efter en härlig helg och som mer än någonsin längtar hem så jag får fortsätta ta bästa hand om min man!

  • Svar på tråden Anna Ankas avsugningar
  • Ablan
    MsMagnolia skrev 2009-09-19 10:44:52 följande:
    Jag vet inte när "av rädsla" kom in i diskussionen men det tycker jag är en grym feltolkning! Jag ser det snarare som så att om man har sex (bra & ofta) hemma så är inte risken för otrohet lika stor som om man har en partner som aldrig vill. Anna Anka har aldrig sagt att hon gör det pga rädsla. Det ligger nått i att om man lämnar hemmet tillfredställd så har man inget behov av att söka sex på annat håll! Måste det var så svart & vitt?
    Att påstå att en tillfredställd man inte söker sex på annat håll är väl svart/vitt om något.
  • linjes
    Anonym skrev 2009-09-19 16:31:51 följande:
    Jag tycker att det är lite trist att många i den här tråden utgår ifrån att det är kvinnan som ska "ställa upp" och mannen som måste "få sex", annars är han otrogen. Mannen ska däremot städa för att få sex... Jag tillhör de kvinnor som i perioder inte alls får så mycket sex som jag skulle vilja ha. Jag skulle gladeligen kunna tänka mig att städa mer, om det skulle ge mig större chans att FÅ suga av min man. Jag har pratat med många vänner om det här, och upptäckt att det är ett mycket vanligare problem än jag trodde innan. Att hon vill mer än han, eller att man går i otakt sexuellt, så att den ena vill mycket när den andra vill mindre och tvärtom.
    Man utgår väl från sig själv?
  • linjes
    Mandi74 skrev 2009-09-19 15:54:16 följande:
    Fast det är inte det Anna Anka har sagt.. utan hon har sagt att man ska ställa upp när han vill. Men hade min partner velat ha en avsugning varje morgon, givetvis hade han fått det.
    Näe men det var det tråden handlade om,iaf från början
  • linjes

    Anonym (TheMan) skrev 2009-09-19 16:01:41 följande:


    Um nej. Den handlar om att ge karln en avsugning ifall han vill ha det. Inte att suga av honom varje morgon vare sig han vill eller inte. Tror vissa borde läsa fru Ankas artikel lite noggrannare.
    Varför skulle jag det? Jag utgår ifrån trådstarten,inte hennes artikel
  • antitanten

    För det första så kan jag garantera att en avsugning inte är någon som helst garanti för att mannen inte är otrogen.
    Vore det det, skulle ju alla världens män må hur bra som helst och inte vara otrogna osv osv.
    Vilket jävla dravvel rent ut sagt.

    Anna Anka å andra sidan är så störd på många sätt och där man lätt ser att hon är en mkt svag och vek människa.
    Hon behagar sin man för att hon är svag nog att inte sätta hårt mot hårt.
    Detta till trots, är hon ett kontrollfreak, träningsfreak, anorektiker osv osv osv.
    Listan kan göras lång.

    Hennes egen svaghet har hon vänt till att tro att hon har makt.
    Hur patetiskt är inte det.

    Hon borde söka hjälp istället för att kränka sig själv i det beteende hon nu vill lära ut.
    Hon är jämställdhetens raka motsats.

    Paul Anka å andra sidan, en 69-årig man som måste hålle skenet uppe vad gäller lyx, flärd osv - är ju tacksam över att ha lyckats få en svag tjej att godta vissa regler osv för att HAN ska kunna fortsätta vara den man han tror att han är.

    Alltihop är alltigenom tragiskt.

    När kvinnor behöver leva genom sina män och behaga dom som nu Anna Anka gör - det är då vi får problem.

    Men... det finns alltid två sidor av allt.

  • linjes

    Anonym (TheMan) skrev 2009-09-19 16:08:35 följande:


    Och om jag skall städa i tid och otid vare sig jag känner för det eller inte.. då väljer jag nog att vara utan kvinna för mitt människovärde är nog ändå viktigare. Dûh..
    Och kvinnosläktet tackar gud att mansgrisen går vidare...
  • Spartacus

    en otrogen skit kan man antagligen suga av varje morgon och mer därtill men en otrogen skit förblir dom nog allt ändå.

    och osäkra kvinnor som låter sig styras att mäktiga män som marionettdockor är enbart tragiskt, speciellt när dom blir lurade på kuppen.

  • Anonym (C)

    Har bara läst TS.

    Resultatet av detta tankesätt blir ju då att jag kommer vara otrogen mot min kille om han inte slickar mig varje kväll.

    Undrar vad han säger om det?

  • sylver

    Hmm, jag undrar vad Paul Anka gör för sin fru för att få henne att stanna kvar, mer än att försörja henne? Hon verkar göra det av rädsla för att han ska lämna henne för en yngre och snyggare kvinna, det har han väl råd med? Skulle min karl vara otrogen för att jag inte sög av honom varje morgon så skulle jag dumpa idioten direkt, sen har jag ju ett eget jobb. Skulle absolut kunna tänka mej att vara hemma mera än min man, jobbar några timmar om dagen bara men jag skulle aldrig ge upp mej själv på det där sättet..

    Fast nu är det så att jag gärna suger av min kille.. Ofta, typ jämt. Min sexdrift är väl 10 ggr högre än hans skulle jag tippa på.

  • Anonym

    lika för båda är bäst... och i lagom mängd... tänk om mannen fått samma avsugning varje dag samma tid i 30 år... undra hur roligt och intressant det är då!

Svar på tråden Anna Ankas avsugningar