• BabbelMia

    I form med viktväktarna del 2

    Tråden tog slut, så tar mig frihet att göra en ny!

    Hoppas alla hittar hit, och ni nya-mer än välkomna!!

    Vi är ett gäng som kämpar på med points och viktväktarna för att snart,snart,snart nå våra mål

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-24 13:37
    Här kan ni läsa om våra framgångar på vågen
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47523228.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-19 13:16
    Här hittar ni lite recept
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48809514.html

  • Svar på tråden I form med viktväktarna del 2
  • Anbe
    Drutten76 skrev 2009-09-23 11:34:10 följande:
    Vad härligt Anbe!!Jag kom bara 1 hekto nämre mitt 10% mål idag, men veckan har ju varit så drä så ska inte klaga, totalt 9 kilo nu iaf,så en stjärna rikare
    Grattis!
  • Fru Franzén

    Vad duktiga ni är. Här är det vägning imorgon, hoppas så på -1 men tvivlar. Har gått bra denna vecka, tycker tiden går så himla fort. Skulle vara kul men någon slags lista så man kan följa alla lite mer. Förstår om inte alla vill säga vad de väger men typ en med viktnedgång och kvar till delmål eller nåt. Kul att se hur många vi är också.

    Nu ska jag återgå till dammet....kanske kan bränna nån lite kalori {#lang_emotions_smile}

  • strommis

    drutten du var ju så duktig på att starta denna tråd, har du lust, blink blink=) då kan ju du även lägga in den i trådstarten. idag har jag snålat lite på pointsen, vi ska äta blodpudding till middag och det är dyrt, men värt det=) sen ikväll ska jag å minsta grabben fara å rida= gratis motion.

  • Tezz81

    I morgon är det vägning för mig.. Fuskvägde mig på fm i dag och enligt den var det -2,0 kg på 2 veckor... Avslutade denna dagen med grillning (dumt dagen innan vägning) så vi får se hur resultatet blir i morgon. Spännande!

    Grattis till bra viktnedgång Abne och Drutten...

    Egentligen så är ju allt som är minus bra..... Även om det bara är lite så går det ju åt  rätt håll.. Får tänka på det i morgon


    Jonatan04, Linnéa08
  • laref

    -4kg på 4v :) jag är nöjd, har kunnat unna mig god mat o lite sött..då har veckorna gått lätt

    jag har väl som mål att gå ner ca 20 kg till..så det är ju en bra bit kvar.. men man märker redan att det går lättare att cykla o så :)

  • BabbelMia

    Jo,kan fixa en tråd, men inte just idag, alldelles för slut efter ett pass aerobic

    Jo,klart alla minus är bra! Jag var ju på min 8;e invägning idag, 9 veckor efter inskrivning, och gått ner 9 så ska absolut inte klaga!

  • Bellamånsån

    Grattis till viktnedgången till er som gått ner i vikt :) Visst är det skönt när vågen visar minus?

    Är det någon här som har ett hum på vad skagenröra är för points som man käkar på restaurang? Åt bakad potatis med skagen idag...drog nog i lite, men 10,5 points hela skrev jag för jag vill inte att jag skriver för lite..

  • laref

    har inte restaurangguiden här just nu.. men tror det ligger där ngn stans.. för en lättis bakadpotatis med keso o tror d är kyckling som ger 8 points.. o i skagenröra är där nog en hel del till

Svar på tråden I form med viktväktarna del 2