• BabbelMia

    I form med viktväktarna del 2

    Tråden tog slut, så tar mig frihet att göra en ny!

    Hoppas alla hittar hit, och ni nya-mer än välkomna!!

    Vi är ett gäng som kämpar på med points och viktväktarna för att snart,snart,snart nå våra mål

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-24 13:37
    Här kan ni läsa om våra framgångar på vågen
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47523228.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-19 13:16
    Här hittar ni lite recept
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48809514.html

  • Svar på tråden I form med viktväktarna del 2
  • Bellamånsån
    Drutten76 skrev 2009-09-23 20:53:15 följande:
    16 räknar de på i deras häften där de jämför bakpotatis med röra mot hemlagad.
  • Bellamånsån

    Oj usch, så hela 14 points för röran då?! Tur jag bara åt halva

  • laref

    kolla i restaurangguiden på graffiti café, de har väl bakad potatis med skagenröra

  • strommis

    gokväll, är nysss hemkommen efter en timme på hästryggen, så skönt, vi red i skogen. jag och min 5 åring och en kompis och hennes 5åring, man blir som impad av ungarna, de var så duktiga. Imorron kväll blir det step muskel igen, just nu är jag riktigt taggad att träna, tycker det är så roligt, hoppas bara att det håller i sig=) maten har funkat bra idag igen=) nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa isäng. Natti natti.

  • Bellamånsån
    laref skrev 2009-09-23 21:03:12 följande:
    kolla i restaurangguiden på graffiti café, de har väl bakad potatis med skagenröra
    Ja där stod det 10,5 :) precis vad jag hade gissat på *ler*
  • BabbelMia

    Anbe- liten kebab i bröd är iaf 10, stor 15 tror jag, så nånstans där. Men du kan ju skippa en del av brödet och mumsa kött och sallad, och be om såsen brevid så blir det lite mindre

    CeeKaay - fruktsallad med glass eller vaniljyoghurt.
    Lättglass med lite krossad mörk choklad i.
    Varm frukt i ugnen med vit choklad över och till det glass eller lättkesella eller så.

    Idag har jag tappat all sug! Eller ja, snarare sugen på ALLT!!! Känns absolut som jag behöver en paus, så den ska jag ta. Fast hålla koll så jag inte går upp, och inte äta massa onyttigt, utan som vanligt men utan pointsräknandet. Får se hur det går...

  • Anbe
    Drutten76 skrev 2009-09-24 13:11:40 följande:
    Anbe- liten kebab i bröd är iaf 10, stor 15 tror jag, så nånstans där. Men du kan ju skippa en del av brödet och mumsa kött och sallad, och be om såsen brevid så blir det lite mindre CeeKaay - fruktsallad med glass eller vaniljyoghurt.Lättglass med lite krossad mörk choklad i.Varm frukt i ugnen med vit choklad över och till det glass eller lättkesella eller så.Idag har jag tappat all sug! Eller ja, snarare sugen på ALLT!!! Känns absolut som jag behöver en paus, så den ska jag ta. Fast hålla koll så jag inte går upp, och inte äta massa onyttigt, utan som vanligt men utan pointsräknandet. Får se hur det går...
    Okej...låter som jag har "råd" med det då.Frukosten bestod av 2 p och så åt jag vv:s 0 p soppa till lunch,för jag misstänkte att kebabrullen innehöll mkt points.Mmmmm vad gott d ska bli{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden I form med viktväktarna del 2