Herrparfym?
Ska köpa en parfym till min sambo, men har beslutsångest vilken är eran favoritdoft? Tacksam för alla tips. :)
Ska köpa en parfym till min sambo, men har beslutsångest vilken är eran favoritdoft? Tacksam för alla tips. :)
Christian Dior - homme. Den doftar sjukt gott!
images.google.se/images&source=hp&q=dior%20homme&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Där är en länk. Finns nämligen många liknande från Dior, men denna är riktigt bra!
Lacoste (den röda). En sportig och samtidigt modernt trendig doft med citrustoner. Väldigt fräsch sådan.
Jag hade gärna tagit några mer tips?
diors aqua di gio......så sjukt lätt men fräsch vaniljdoft..........alla blir som galna utav den å frågar vad det är & vart man köper den......DU måste lukta på den...INTENSE så den e liiite dyrare men håller garanterat hla dagen 8.00 tills man kommit hem å ska duscha runt 20-tiden utan problem.....mumma
DKNY Men då? Ingen som vet något om den?
Lolita lempicka, luktar lite lakrits... Mmmmmm
Dsquared -Wood....Love it!
jean paul - classique, grymmast på varenda karl den hamnar på! ja vill äta upp den :D
bruni banani - pure
www.beauty-shop.cz/shops/8350/images-goods/BRUNO-BANANI-Pure-Man-EDT.jpg
Hej! ett tips är, om han är blåögd brukar "dom" vilja ha friska dofter, tex,, lacost den röda, gio armani, kenzo, issi miakii.
medans dom brunögda brukar falla mer för kryddigare dofter., kanske chanel, armani code, jean paul..
hoppas du hittar ngn som passar=)
Only the brave Diesel är en super god doft
Acqua Di Gio skulle jag rekomendera
Jag tycker bäst om GANT Adventure.