• piggelin201

En päls till vinter bröllop

Vår ekonomi är inte den bästa just nu men vi vill verkligen gifta oss och har planerat bröllopet till mellandagarna. Tips på billig mat och till ca 30 personer.

Skriver här under känsliga rummet så att ingen ska veta någonting än, ska bli en överasknings fest för våra närmaste

Vi ska ha ett lite större bröllop. Vi ska åka släde till kyrkan, klänningen är fixad men vad i alla sina dar ska man ha för en kappa till en brudklänning? Gissar att vi har kallt om vi har otur så kan vi ha -35 den dagen

Känns så dyrt att köpa en helt ny kappa så jag funderar är det tokigt att köpa en kappa på tradera? Ingen behöver ju veta att den är beg och den är jätte fin. '

Är det fel att köpa en päls? Vi brukar ha jätte kallt på vintern så det är mycket för att jag ska vara varm. Har så delade känslor angående päls............

Jag kommer att använda den typ 1 gång och sen säljer jag den vidare eller ger den till loppis

Objekt nr 101640622

Ser den tantig ut?

• Svar på tråden En päls till vinter bröllop
  • Anonym

näe jag tyckte den var cool. Go for it.

• piggelin201

Jag har så delade känslor när det gäller äkta en äkta kappa. Stiger säkert jätte högt ändå så då blir det ingen, Vad kan man ha för någonting snyggt på en vit gammaldags brudklänning? Ge mig tips? Är det poppid igen med päls eller?

• piggelin201

Det ska jag kolla upp men jag tvivlar eftersom vi bor ganska högt upp i Norrland men det var en bra iden. Kanske de kan ge lite tips.

• siamusen

Vad är det för päls? Djur alltsa.

• siamusen

Nu har jag sett. Tycker inte den ser sa varm ut och om du är tveksam till päls tycker jag du ska avstå.

Finns det inget snyggt i ko eller lamm. Sant man ändå äter om du förstar vad jag menar?

Svar på tråden En päls till vinter bröllop