• Hallonröd

    Svara JA eller NEJ

    Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.



    Då kör vi {#lang_emotions_smile} 


    // Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • bastardized
    Kicki85 skrev 2012-12-20 21:54:07 följande:
    Ja

    Har du någonsin slutat röka? 
    ja cigg har jag lagt av med sedan ett par år tillbaka, cigarrer röker jag mer än gärna och ser inte som en last utan som karatärsbyggande.

    Har du haft en behaglig dag?

     
  • Mamman09

    Nej. Jag har faktiskt aldrig kommit någon så nära. Eller där ljög jag lite, jag var med i en forumtråd med gravida och mammor från samma stad. Vi har träffats. Men nej. Jag har aldrig börjat prata med någon som jag känner att jag behöver träffa. Sorry för värsta svaret

    Tycker du om vin?

  • MrC
    Mamman09 skrev 2012-12-21 08:09:41 följande:
    Nej. Jag har faktiskt aldrig kommit någon så nära. Eller där ljög jag lite, jag var med i en forumtråd med gravida och mammor från samma stad. Vi har träffats. Men nej. Jag har aldrig börjat prata med någon som jag känner att jag behöver träffa. Sorry för värsta svaret

    Tycker du om vin?
    Ja, föredrar iskallt vitt vin.

    Tror du att du kommer att få fler än 10 sms idag?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!