• ewaulrica

    Vi som har haft X och vill bli gravida igen

    Hej tjejer! Jag vet att det finns en tråd som heter "Utomkveds, vad händer sedan?" men jag saknar en tråd där man kan hitta "statistik" över hur folk ligger till. Jag tänkte börja med att presentera mig och hoppas att fler vill skriva här om sin resa mot ett (förhoppningsvis) PLUSS!!!! (skriv gärna lite historia under varje rubrik i er presentation) :)

    Misstänkt X

    X med äggledare i behåll

    X med borttagen äggledare
    Ewaulrica, 37 år, 3 barn, X op 091118, väntar på ÄL & mens, kollar med ÄL-stav

    Har fått ÄL efter X

    Har fått mens efter X

    Har blivit gravid efter X, men fått X igen

    Har blivit gravid

  • Svar på tråden Vi som har haft X och vill bli gravida igen
  • ewaulrica

    Har jag glömt någon rubrik så är det bara att lägga till!

  • lia27

    Misstänkt X
    X med äggledare i behåll ,Lia27-inga barn X 091008 fått cellgift för att stoppa celldelningen,påbörjat en utredning,mens 091118

    X med borttagen äggledare Ewaulrica, 37 år, 3 barn, X op 091118, väntar på ÄL & mens, kollar med ÄL-stav Har fått ÄL efter

    X Har fått mens efter

    X Har blivit gravid efter X, men fått X igen

    Har blivit gravid

  • Tiger Af Lilja

    Jag fick ett X i augusti och behövde aldrig ta bort äggledaren..

    Nu misstänker jag att jag kanske är gravid igen.. är orolig att det ska bli ett x igenisåfall

  • lia27
    Tiger Af Lilja skrev 2010-01-19 18:36:04 följande:
    Jag fick ett X i augusti och behövde aldrig ta bort äggledaren.. Nu misstänker jag att jag kanske är gravid igen.. är orolig att det ska bli ett x igenisåfall
    Hej hoppas du har ett vanligt grav.Har du kollat upp det än?Blev du opererad?
  • alice83

    Hej, jag hoppar gärna in här!:) Jag har haft ett utomkveds i oktober, behövde inte opereras. Är inne på andra försöket efter de och har ÄL nu i dagarna, så jag håller tummarna att de går vägen nu!:)

  • lia27
    alice83 skrev 2010-01-21 17:26:41 följande:
    Hej, jag hoppar gärna in här!:) Jag har haft ett utomkveds i oktober, behövde inte opereras. Är inne på andra försöket efter de och har ÄL nu i dagarna, så jag håller tummarna att de går vägen nu!:)
    Kom den ut av sig själv el fick du cellgift?
  • alice83
    lia27 skrev 2010-01-21 20:27:34 följande:
    Kom den ut av sig själv el fick du cellgift?
    Den tillbaka bildades tydligen... Det kom dock ut något som läkaren trodde kunde vara en hinnsäck. Hur har ni som inte behövt cellgifter eller operation haft det med mensen? Alltså när har den kommit igång ordentligt? Jag har haft två blödningar efter det här och blöder knappt någonting..
  • Tiger Af Lilja
    Och så är man där igen!! Fick bruna blödningar tisdag-idag sen idag började dom bli mer röda.
    Plus på stickan igår och idag!

    Kunde inte sova inatt oro för mf/x.. fick tid på vul 2/2...
Svar på tråden Vi som har haft X och vill bli gravida igen