• Ericha

    Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII

    Vi som träffas och fikar i verkliga livet Oktober/November mammor -07, Norrköping del VIII
    Bebisar och mammor som träffas och fikar:

    24/9 Hia (Sofia), fick Hampus, längd, vikt, BF -9
    11/10 Anna80H (Anna) Fick Alva, längd 46 cm , 2135g, BF
    17/10 PiaMaria (Pia-Maria), fick Alfred, 51 cm, 3285g, BF +0
    19/10 MilosMamma07 (Pernilla), fick Milo, 53 cm, 4490g , BF +10
    4/11 SofieE25s (Sofie), fick Elsa, 49 cm, 3670g, BF -7
    9/11 KaAn (Anna), fick en Hilding, 53 cm, 3715g, BF +8
    10/11 Ericha (Erica) fick Theo 51 cm, 3605g , BF +3
    29/11 Emmaklemma (Emma) fick Engla 50 cm, 2910 g, BF + 17

  • Svar på tråden Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII
  • Hia
    SofieE25 skrev 2010-01-06 15:28:50 följande:
    Eftersom flest verkar kunna den 17:e så tar vi fikat då. Ser fram emot att ses igen!!!
    Jag med Din lilskrutta måste ju vuxit MASSOR nu ju Och så får vi ju se lille Hugo också
  • SofieE25

    Jo hon har blivit "stor" nu, skönt tycker ju jag som inte gillar de första sex månaderna

    Ska bli jätteroligt att få träffa lilla Hugo!!!

  • SofieE25

    Sofia: Tänkte göra fruktsallad bla på söndag och undrar vilka frukter du är allergisk mot? Har för mig att du inte kunde dricka apelsinsaft någon gång så därför undrar jag.

  • Hia

    Sofie: Trevligt med fruktsallad Jag tål inte Kiwi eller apelsin.....Om du har äpple eller päron i, så ta gärna bort skalet...Annars ska det vara lugnt Ses på söndag!

  • Ericha

    Jag är lite osäker på om vi kommer hinna på söndag. Vi är i Motala över helgen.

  • Anna80H

    Alva och jag  kan tyvärr inte komma idag på fika, vi år återigen sjuka. Hoppas ni får entrevlig fika, och att vi ses snart!

  • PiaMaria

    Mycket gott o trevligt Sofie!

    Jag tar nästa fika. Någon söndag i Februari. Ska bara få schema först så skriver jag upp lite tider.

    Tycker ni 14 tiden blir bra tid ???? För mig funkar det bra.

Svar på tråden Vi som träffas IRL...Oktober/November mammor -07, Norrköping del. VIII