• TrollBoll

    Gravida/föräldrar i Växjötrakten - del 7

    Detta är en tråd för oss som har eller planerar barn eller som är gravida här i Växjötrakten.
    V
    i är redan inne på tråd nummer 7. Vilken succé våran prat- och fikatråd är!!

    Gamla som nya är välkommna in!!


    Här hittar ni vår BF/barn-tråd!

    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m47991591.html
    Elliot 090203
  • Svar på tråden Gravida/föräldrar i Växjötrakten - del 7
  • vägen är aldrig lång till en vän

    Hej igen:)

    Barnvagnsbio nästa vecka, någon? De visar Bright star samt it´s complicated.

    Ett filmtips är Soroya M. En sjukt bra, grym och i allra högsta grad sevärd.

  • TrollBoll

    Tack så mycket allihopa för grattis! Mars: Nu får väl även du ändå snart ta och överge din smöoptimism? Vägen: Jag älskar ju bio och skulle nog gärna VILJA följa med, men jag är vääääldigt osäker på hur det skulle gå att ha Elliot där nu; han sitter inte stilla EN sekund - springer bara runt som den lilla tok han är. Så jag får nog ta och tänka på saken...


    Elliot 090203
  • Simphony

    GRATTIS ELLIOT! {#lang_emotions_nalle} Tiden går så fort, snart blir min lilla skrutta också 1 år. Åh, de får inte bli stora så fort...

    Elvira är nog också lite för vild nu för bion, annars hade det varit roligt. Angående fika nästa vecka så gillar vi ju att fika men den tiden är lite dum för oss på måndag, men vi kanske kan få ihop det ändå! Tisdag kan vi inte.


    ♥ Nellie 050331 ♥ Elvira 090314 ♥
  • L i n d a 78

    Stort Grattis till Elliot! Tänkt vad fort tiden går. Hoppas att han haft en bra födelsedag.

  • Mina småtroll

    Trollboll:
    Ja nu börjar min snöentusiasm mattas av ;) Mest för att det är svårt att promenera ute nu, snöberget utanför huset är så högt att man knappt ser ut genom köksfönstret, o så tycker jag så synd om brevbäraren som inte når fram till brevlådan...o så undrar jag om våra relativt nyplanerade häckar kommer överleva all snön, det största snöberget ligger nämligen precis längs häckarna. Vi har ingen annanstans att göra av det!

    Vägen:
    Jag tror tyvärr mina barnvagnsbio-dagar är över...Även om det hade varit hur kul som helst så får jag nog inse att det inte går med lilla W :(

  • TrollBoll
    Linda och Simphony: Tack så mycket. Elliot har lite feber, och hade så även igår, men vi hade en jättebra dag i alla fall med både tårta och paketer. Han var på jättebra humör när han fick en massa gott och roligt. Mars: Hahaha, BRA!!! {#lang_emotions_tongue_out} Ja, jag vet vad du menar... Här börjar snöbergen nå upp lika långt som staketet, då det är knappt att jag vågra släppa ut hundarna i trädgården själva längre: är rädd att de hoppas över vilket de absolut skulle klara om de bara kom på det...
    Elliot 090203
  • TrollBoll

    Ps. När det gäller fikor... Vilka dagar/tider (fm/em?) brukar generellt funka bäst för er??? Så att vi kan få ihop något någon dag...


    Elliot 090203
  • vägen är aldrig lång till en vän

    Vill bara tipsa alla morgonpigga om simhallens grymtbra spinning på onsdagsmorgonen klockan 06.30-07.25. Perfekt sätt att börja dagen:)

  • vägen är aldrig lång till en vän

    Hej alla!

    Hoppas alla är pigga å krya så ni kan njuta av all härlig snö med era fina familjer. Tycker det är dax att ses så jag tänkte höra om någon/några är intreserade utav att träffas på öppna förskolan på skogslyckan måndagen den 22e februari 9.30-11.30. Man behöver ju givetvis inte stanna till det slutar om man inte vill eller kan.  Där är det lite sång och sedan fika för 10kr/familj och lek o bus:)

    ÖF Skogslyckan 22/2 kl: 09.30-11.30:
    Vägen....

  • Catharijna

    Hej!
    Är ny här i stan. Tack Vägen för att du tipsade mej om den här tråden =). Det låter kul med en fika på Öppna förskolan den 22. Kommer gärna.


    Katarina och Mio

Svar på tråden Gravida/föräldrar i Växjötrakten - del 7