• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • längtan efter lillamirakel

    Stort grattis till Vädur och Helena!!!
    Så roligt att det börjar komma lite bebisar i tråden!


    ♥ BF 2010-06-20 ♥
  • Clearblue

    Stort Grattis Helena till en jättesöt liten kille! Vad härligt att höra att allting gick så bra även för dig! Nu har vi två bebisar i tråden. Underbart!!!

  • Vädur 78
    Clearblue skrev 2010-05-09 16:46:38 följande:
    Stort Grattis Helena till en jättesöt liten kille! Vad härligt att höra att allting gick så bra även för dig! Nu har vi två bebisar i tråden. Underbart!!!
    Och fler ska det bli
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • mammaNena

    Det är helt galet som jag älskar denna lille människa! Nu har ju tyvärr inte Mia kommit hem än från sin resa, hon kommer i morgon bitti, så livet som 2 barns mamma har inte riktigt sjunkit in än. men allt blev så fel i början med mia så jag fick aldrig det där lyckoruset av att fått ett barn. Men NU! jag skulle kunna ha minst 100 st till av samma "plutt" Jag är helt galet kär! {#lang_emotions_heart}
    Och olle fick höra något idag som gjorde honom Väldigt lycklig plutten föddes på Starwars dagen! "may the 4 be whit you" Han är helt tokig i starwars

  • Höst flickan

    Helena, såå underbart att vara så kär..o så rörande!

    Här är allt bra, har fixat typ massa hemma..jag som inte skulle göra det försen v 38.. men det e ju "bara" en vecka kvar..

    längtar som bara den nu..o inte mindre av helenas inlägg


    Nedräkningen har börjat....nu vecka 37..
  • Dipsy

    ja man blir så avis när alla får sin bebis...men det är inte sååå länge kvar till våran oxå kommer...är jag sist i tråden tro?? 5 juli?

    lyfte över lilleman från våran säng i går kväll....i morse kunde jag inte lyfta på dasslocket utan att få ont...tror jag sträckte mig eller nått....

    man har mycket energi i hjärnan med ideér och tankar på vad som skall göras...men i kroppen är man helst slt så ingenting av det man tänker blir gjort...sååå frustrerande

Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2