• Vädur 78

    gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2

    vi som gjort ivf och äntligen har fått vårt efterlängtade plus

  • Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2
  • mammaNena
    Vädur 78 skrev 2010-05-10 11:04:18 följande:
    så söt
    tack
    har inte du någon bild på din goding?
  • Vädur 78
    Dipsy skrev 2010-05-10 10:48:05 följande:
    ja man blir så avis när alla får sin bebis...men det är inte sååå länge kvar till våran oxå kommer...är jag sist i tråden tro?? 5 juli?lyfte över lilleman från våran säng i går kväll....i morse kunde jag inte lyfta på dasslocket utan att få ont...tror jag sträckte mig eller nått....man har mycket energi i hjärnan med ideér och tankar på vad som skall göras...men i kroppen är man helst slt så ingenting av det man tänker blir gjort...sååå frustrerande
    ordningen stämmer inte alltid{#lang_emotions_wink} vi var sist ut i våran föräldrargrupp och fick nästan först nu.....
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Dipsy

    nä det är ju sant att det inte stämmer alltid om man går efter bf....men de säger ju att kroppen har en egen biologisk klocka de följer och mina tidigare graviditeter har jag gått...39+5 och 39+3.....så det blir nog full tid även denna gång....

  • Dipsy

    helena: oj vad söt han är...som en liten karamell..

    hur har ni som fått eran bebis tänkt med andningslarm...jag blir galen av tanken av att inte bestämmt vilken det ska bli...man vill ju gärna ha allt sånt klart...

  • Vädur 78
    mammaNena skrev 2010-05-10 11:05:22 följande:
    tack har inte du någon bild på din goding?
    Finns i mitt galleri
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Vädur 78
    Dipsy skrev 2010-05-10 11:27:20 följande:
    nä det är ju sant att det inte stämmer alltid om man går efter bf....men de säger ju att kroppen har en egen biologisk klocka de följer och mina tidigare graviditeter har jag gått...39+5 och 39+3.....så det blir nog full tid även denna gång....
    Oki, så om jag får fler barn är det stor chans att jag får för tidigt igen då??
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Höst flickan
    Dipsy skrev 2010-05-10 11:29:19 följande:
    helena: oj vad söt han är...som en liten karamell.. hur har ni som fått eran bebis tänkt med andningslarm...jag blir galen av tanken av att inte bestämmt vilken det ska bli...man vill ju gärna ha allt sånt klart...
    jag funderar massa oxå på det...hade det inte med dottern...
    Nedräkningen har börjat....nu vecka 37..
  • Clearblue
    Vädur 78 skrev 2010-05-10 12:26:21 följande:
    Finns i mitt galleri
    Åhhhh vill också se {#lang_emotions_laughing}
  • Dipsy
    Vädur 78 skrev 2010-05-10 12:27:38 följande:
    Oki, så om jag får fler barn är det stor chans att jag får för tidigt igen då??
    det är inte alls säkert men det finns en överhängande risk att det upprepas de som fått för tidigt får det igen....men din var ju färdig bakad...
Svar på tråden gravid med ivf och bf sommaren 2010 del 2