• Anonym

    Att slicka "där bak"

    Jag skriver anonymt...för att okunskap är lite pinsamt.
    Min partner vill att jag ska slicka honom i rumpan. Och det har jag väll egentligen inget emot. Men jag undrar om det kan vara farligt? Med tanke på bakterier och sånt man slickar i sig. Kan man bli sjuk?

  • Svar på tråden Att slicka "där bak"
  • Anonym

    Är det någon mer än mig som tycker det är viktigare att kvinnan är rakad i stjärten än på musen?

  • psykfall13

    Jag har alltid undrat hur man frivilligt vill slicka någon i röven? Där man bajsar ifrån Kräks


    Överlever <3
  • Shadilly
    psykfall13 skrev 2010-11-13 11:39:16 följande:
    Jag har alltid undrat hur man frivilligt vill slicka någon i röven? Där man bajsar ifrån Kräks
    Jag har alltid undrat hur någon kan gilla gult. Apful färg, irriterande och störig. Kräks
    Sonen tittar på en bild av en ko som handmjölkas ner i en stäva och utbrister glatt: -TITTA! Kossan OCKSÅ kissa pottan!
  • Anonym (Scatlover)
    psykfall13 skrev 2010-11-13 11:39:16 följande:
    Jag har alltid undrat hur man frivilligt vill slicka någon i röven? Där man bajsar ifrån Kräks
    Det är ju det bästa om man slickar där och personen bajsar samtidigt! Så förbjudet och upphetsande ;-P

    Inskränkta människor däremot är en sjuk turnoff. Jag fattar inte att sådana människor ens får ha sex...
  • giftfri
    psykfall13 skrev 2010-11-13 11:39:16 följande:
    Jag har alltid undrat hur man frivilligt vill slicka någon i röven? Där man bajsar ifrån Kräks
    För att inte tala om att slicka nån i hålet som det kommer spya ifrån, munhålan.., det mest farliga bakterierika stället på vår kropp.., bläää så äckligt
  • Anonym
    Anonym (Scatlover) skrev 2010-11-15 13:52:58 följande:
    Det är ju det bästa om man slickar där och personen bajsar samtidigt! Så förbjudet och upphetsande ;-P

    Inskränkta människor däremot är en sjuk turnoff. Jag fattar inte att sådana människor ens får ha sex...
    Ja, för alla som inte uppskattar att käka lite bajs med ett glas Chablis till är ju inskränkta, eller hur...
  • Anonym
    FixarFrasse skrev 2010-11-13 10:51:59 följande:
    Hmm, det här ger en något annorlunda innebörd till begreppet "Rövslickare"....
    Jag älskar att blanda in analslickandet i ett bdsm sammanhang. Jag står på knä framför flickvännen och hon bara vänder sig om, särar på skinkorna och tvingar en att slicka.
  • Anonym (Taliban)

    Vi får inte låta oss hindras i vår gudomliga uppgift, att tillse att ingen njuter av sex.
    Vi måste få alla att inse att vad andra gör sexuellt är av största vikt för oss.
    Burka, Niqab och endast sex inom gifta par (man och kvinna) på ett normalt sätt, dvs "missionären" och i totalt mörker, är det enda som med nöd och näppe kan godtas.
    Vår nit kan aldrig bli för stor. Det finns alltid något vi kan åta oss att ha synpunkter på om andra gör. Vi måste låta oss inspireras av omvärlden i vår sexualfientlighet:


    "In 2000, the Mississippi state legislature introduced a bill to make it illegal for a male customer to have an erection at a strip club even if he is fully dressed."


    mvh

    "Ingen får njuta" 
  • Anonym
    Dionysos skrev 2010-10-18 00:24:26 följande:
    Det är fantastiskt skönt att både bli slickad av frugan och att slicka henne i anus.

    Men visst måste man vara ren. Vi brukar köra med olja, först smeker och runkar hon mig med olja (otroligt skönt det med) sen smeker hon oftast mitt anus och lirkar in ett finger medan hon suger mig. Fantastiskt skönt.

    När man har använt olja så där är man helt ren efter ett tags behandling. Det är otroligt skönt när hon ställer sig bakom mig och lirkar med tungarn i mitt oljade anus. Ibland ber jag henne också om att köra in två fingrar samtidigt som hon runkar mig. Mmmm :)

    Det var inte förän jag började smeka min frus anus som jag kirrade att slicka henne till orgasm, visst har hon uppskattat mina slickningar tidigare, men nu kommer hon alltid när jag slickar henne och smeker hennes anus - en fantastisk skön känsla även för mig.

    Fast hon har inte uppskattat att bli slickad i anus lika mycket som jag - inte förän igår. Jag berättade att jag tänder och blir grymt kåt av att spetsa min tunga och köra in den i hennes anus. När jag väl berättade verkade hon även gilla det mer.

    Jag viskade i hennes öra hur kåt jag blir av tanken på att slicka hennes oljiga anus. Jag bad henne ställa sig svankande på knä så att jag kunde se hennes rakade anus, sedan körde jag in min tunga. Jag nästan kom på kuppen.

    Jag har en skön fru, på tal om det så är hennes andra, eller ska vi kalla det första hål minst lika skönt.Tungan ute

    Analsex är jag inte så intresserad av, jag är lite skraj att göra illa henne. Endast om hon bönar och ber om det, men det gör hon inte. Vi ha testat och det vart varken succe eller fiasko
    åh vilken fin man du verkar vara, jag gillar verkligen din sista rad Var rädd om din frus bak, den ska hålla hela livet!
Svar på tråden Att slicka "där bak"