• Anonym

    Att slicka "där bak"

    Jag skriver anonymt...för att okunskap är lite pinsamt.
    Min partner vill att jag ska slicka honom i rumpan. Och det har jag väll egentligen inget emot. Men jag undrar om det kan vara farligt? Med tanke på bakterier och sånt man slickar i sig. Kan man bli sjuk?

  • Svar på tråden Att slicka "där bak"
  • Anonym

    min kille slickar mig därbak brukar gränsla över hans ansikte  då slickar han  överallt skit skönt tom stoppar upp tungan där underbart och han har  då inte blivit sjuk...

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-28 13:21:11 följande:
    min kille slickar mig därbak brukar gränsla över hans ansikte  då slickar han  överallt skit skönt tom stoppar upp tungan där underbart och han har  då inte blivit sjuk...
    men att ta kuken där bak gör för ont  är oskuld där men vi övar en dag kanske de går
  • Anonym

    Såklart att man kan bli sjuk av att slicka i sig alla bakterier man har i anus, det är bland annat därför det är så viktigt att tvätta händerna efter man bajsat! Det vet väl varenda vuxen individ eller?
    Sedan ATT andra väljer att slicka rumpa, det bryr jag mig inte om, men ur hygienperspektiv= ja man KAN bli sjuk!

  • Anonym (nasty)

    ja man kan få diverse könssjukdomar men även salmonella... inge bra ;)


    giftfri skrev 2010-11-18 22:45:54 följande:
    För att inte tala om att slicka nån i hålet som det kommer spya ifrån, munhålan.., det mest farliga bakterierika stället på vår kropp.., bläää så äckligt
    hahaha... spyr du varje dag?
  • Anonym (Slickargärna)

    Jag tycker det är riktigt sexigt att slicka en tjej både vaginalt och analt och sålänge hygienen är god så slickar jag på så mycket det går

    Visst, det är kanske förknippat med vissa risker - men det finns det även med att köra bil, äta groddar och ta ett glas vin också vilket jag ändå gör.

  • Dominant
    TyskMamma skrev 2010-08-12 16:31:51 följande:
    jag har hört att bakterierna i själva saliven, och slutligen i magsyran, löser upp och förintar alla eventuella baciller som kan finnas i rumpan, så det är inget farligt att slicka din partner där, men för din egen eventuella "äckelkänslas" skull, bör det vara självklart att han eller hon tvättar sig noga innan.
    Du har hört fel. Samonella, e coli, influensa, hepatit a, hepatit b, polio och tarmparasiter löses inte upp av saliv eller magsyra.

    Ass to mouth är däremot relativt harmlöst då man inte kan smitta sig själv.
  • Anonym
    redneck girl skrev 2010-02-23 11:25:16 följande:
    har inte hänt oss på 20 år iaf.vi pillar oss inte i baken och sen i ögonen iaf;) vi är nog mer hygieniska än de.skulle man få magsjuka av partnerns bak,så skulle man få det iaf...om man kysser denne med.alla tvättar väl rumpan innan man sätter i gång att slicka,hoppas jag.
  • Tom Araya

    Det är inte trevligt att gå ner på henne överhuvudtaget om hon inte skött hygienen i området.
    Är det rent kan jag slicka överallt.

  • Mevea

    Personligen är det inget jag blir varken kåtare av eller tappar lusten av, vill mannen det får han. Och jag kan slicka honom i anus om han vill det, men det är heller inget jag blir varken kåt av eller tappar lusten av.

    Men jag blir kåt av att se honom kåt så det hjälper ju på traven.  

  • Anonym (totte)

    jag har slickat min fru där bak minst hundra ggr och flera gånger tagit hennes hennes bajs i munnen och svalt.
    Jag har aldrig blivit sjuk av det.(kanske pga av att jag redan är sjuk ( i huvudet ) hi hi 

Svar på tråden Att slicka "där bak"