• Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?
  • Nandez
    RebeckaZ70 skrev 2019-03-11 02:28:40 följande:
    Nu tänker jag äntligen åka hem från jobbet, och avslutr arbetsdagen med Within Temptation


    " target="_blank">

    Oj, vad sent du jobbar.

    Lyssnar på radion.
  • Just raw

    Min mamma fyllde 80 i helgen, det här är hennes favoritband som går på repeat hemma
    Så för mamma, här är din favoritlåt, grattis på 80-årsdagen. HjärtaHjärtaHjärta



  • Aniiee
    Just raw skrev 2019-03-05 17:11:25 följande:

    När mina barn var 14 åkte jag på pubertetsresa med var och en för att fira att dom tagit sina första steg mot vuxenlivet (och för att knyta banden hårdare inför puberteten, fast det sa jag aldrig till dom).
    Det var en resa som dom själva fick styra mycket som dom ville.
    Med min dotter var jag i London, en dag var vi på shopping, båttur på themsen, vi åt hos en kändiskock som hon var förtjust i då, och så avslutade vi med Phantom of the opera,
    En fin dag och kväll som jag håller nära mitt hjärta. 


    Eh, Funny thing, jag och min mamma åkte också till London och såg Fantomen på Operan på Her Majesty's när jag var, ok inte 14, men 15.



    I have a growing lack of disgust for you
  • RebeckaZ70
    Nandez skrev 2019-03-11 16:13:30 följande:
    Oj, vad sent du jobbar.

    Lyssnar på radion.
    Blev tvungen att stannan kvar länge för att rätta till någon annnas misstag Skrikandes
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • Just raw
    Aniiee skrev 2019-03-11 21:01:22 följande:
    Eh, Funny thing, jag och min mamma åkte också till London och såg Fantomen på Operan på Her Majesty's när jag var, ok inte 14, men 15.
    Det är något med London och Fantomen på operan.
    Häromdagen fick jag veta vad dotterns pojkvän gjorde med sina föräldrar när han var i tonåren.
    Du kan säkert gissa, japp, dom också, var på Fantomen. Glad

    Oueen Mother of all female singers. 
    Bow down, here she comes.



  • Nandez
    RebeckaZ70 skrev 2019-03-13 07:25:27 följande:
    Blev tvungen att stannan kvar länge för att rätta till någon annnas misstag Skrikandes
    Trist att reda ut någon annans misstag.
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?