• Äldre 11 Feb 08:52
    150665 visningar
    2830 svar
    2830
    150665

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 22 Apr 13:56
    Tess, det är sant det Kavat, usch, låter jobbigt, både med skrikhalsen (på nätterna alltså ) och att du inte mår så bra. Hoppas du kryar på dig, dom säger ju att man får sämre immunförsvar när man är gravid. Inget jag har märkt mer än konstiga utslag...

    Leya går aldrig ur sängen själv på natten så det är nog uteslutet än så länge att hon ska sätta sig själv på pottan eller toan.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 22 Apr 16:47

    Johanna kissar inte på natten. Hon kissar vanligtvis vid 18:30 sedan kissar hon när hon vaknar vid 7 tiden. Skulle hon vakna innan vi lägger oss så får hon kissa då. Kissa på sig på natten gör hon när hon blir sjuk. 


    Jag hoppas verkligen att det ger sig snart, funderar på att ge mig ned till ÖF en stund i morgon för hon är inte sjuk sjuk. Ingen feber, lite snorig men en hemsk hosta men det har med astman att göra. Men före det så måste jag till VC och ta fasteprover.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • RosaNa­pp
    Äldre 22 Apr 17:02

    V har perioder då han behöver kissa på natten. Han vaknar ändå själv och säger till. Sitter jag uppe så kommer han upp och det har även hänt att han gått själv till toaletten (och skrämt slag på mig samtidigt ). Vissa perioder tar jag upp honom innan 1 på natten, då har han oftast varit sjuk innan eller om det är mardrömsperiod.
    Som tur är vaknar barnen mycket, mycket sällan av varandra på nätterna så det är inga problem alls.

    Hoppas alla sjuka kryar på sig snart, stora som små.

  • Äldre 22 Apr 17:16
    RosaNapp skrev 2010-04-22 17:02:26 följande:
    V har perioder då han behöver kissa på natten. Han vaknar ändå själv och säger till. Sitter jag uppe så kommer han upp och det har även hänt att han gått själv till toaletten (och skrämt slag på mig samtidigt ). Vissa perioder tar jag upp honom innan 1 på natten, då har han oftast varit sjuk innan eller om det är mardrömsperiod. Som tur är vaknar barnen mycket, mycket sällan av varandra på nätterna så det är inga problem alls. Hoppas alla sjuka kryar på sig snart, stora som små.
    Blir det någon bebis snart??
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • zasata
    Äldre 22 Apr 19:56

    Jag förstår inte hur ni hinner skriva här, jobba, sköta barn..


  • Äldre 22 Apr 19:59
    zasata skrev 2010-04-22 19:56:48 följande:
    Jag förstår inte hur ni hinner skriva här, jobba, sköta barn..
    Jobbar 80%natt så jag är ledig mycket och håller J "sällskap" när hon ser på TV. Fast nu sover hon sedan drygt 30 min.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 23 Apr 21:24

    Laddat inför morgondagen
  • Äldre 23 Apr 21:30
    Melisabeth skrev 2010-04-23 21:24:29 följande:
    Laddat inför morgondagen
    Vilken mumsig!! men hon fyller i slutet på veckan va? eller var det 24:e?
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 23 Apr 21:42
    2Fina skrev 2010-04-23 21:30:44 följande:
    Vilken mumsig!! men hon fyller i slutet på veckan va? eller var det 24:e?
    Imorgon - så ja 24
    Ungen envisades med att hon skulle ha blomtårta, så fick hitta på nått.
  • Äldre 23 Apr 21:44
    Mel: vilken fin tårta. 
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
Svar på tråden MajMammor 2007 15