• Äldre 11 Feb 08:52
    151887 visningar
    2830 svar
    2830
    151887

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Tess82
    Äldre 16 May 09:16

    Här vara det lugnt. Antar att många hade fint väder igår, här var det underbart sol och varmt.

    Jag blev ensam hemma några timmar så jag roade mig med fönsterputsning, hann nästan klart med hela huset. Idag ska det fållas och strykas gardiner och efetrsom det regnar så blir det väl inneaktiviteter ändå...


    Linnea -07
  • Äldre 16 May 18:37

    Idag har vi varit på en musikal i kyrkan med Johanna. Den handlar om djuren på Noaks ark som tänker tillbaka på tiden för floden och varför det blev som det blev. Johanna tyckte att det var bra tills det hon blev så trött att hon somnade Hon hade inte sovit middag innan.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Äldre 16 May 20:22

    Här har det varit regn idag men vi har varit på kalas som började ute med korvgrillning och slutade inne med glassätning.

    Igår var dock en härlig dag, sånna dagar vill jag ha fler av, så länge man är ledig iallafall

    Här hemma går ombyggnationen vidare, vi har fått upp väggar och man ser hur det kommer att se ut och jag är så lycklig över denna ombyggnation. Mycket återstår och tapetsering inkl spackling och slipning ska vi göra själv. Får se hur det går med den hemska foglossning jag har fått nu. Fint blir det nog iallafall, måste dock leta lite tapeter för det är svårt att hitta något som stämmer överens med vår prisklass


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • zasata
    Äldre 16 May 21:00

    Idag är första kalaset för Ebba vaklarat!


  • Äldre 18 May 09:47

    Hörrni - tydligen ska ungarna vara utklädda på torsdag på dagis. Förslag på vad man kan fixa lätt och billigt - och som ungen inte drar av sig så fort det går?


  • Äldre 18 May 10:27

    Mel: oj vad svårt... tur att inte vårt dagis kräver sån´t ännu i alla fall... Vi har heller inget sån´t hemma. Men en del leksaksaffärer har väl prinsessklänningar och sån´t sött till maskerad?

  • Äldre 18 May 10:50
    Sötboll skrev 2010-05-18 10:27:59 följande:
    Mel: oj vad svårt... tur att inte vårt dagis kräver sån´t ännu i alla fall... Vi har heller inget sån´t hemma. Men en del leksaksaffärer har väl prinsessklänningar och sån´t sött till maskerad?
    Det har de säkert. Känner dock inte för att sätta på lillan nått sånt
    Hon är inte riktigt den prinsessiga typen, och det brukar vara massa flufff och annat obekvämt på

    Hittade en bit päls som jag nog tänkte rulla in ungen i och kalla henne för grottmännsika
  • Äldre 18 May 11:13

    Ha ha låter kul   vira runt ett lädersnöre runt pälsen runt midjan och det är klart!   Bild på detta önskas {#lang_emotions_laughing}

  • Äldre 18 May 13:16
    Sötboll skrev 2010-05-18 11:13:27 följande:
    Ha ha låter kul   vira runt ett lädersnöre runt pälsen runt midjan och det är klart!   Bild på detta önskas
    Ska göra mitt bästa
  • RosaNa­pp
    Äldre 18 May 13:24

    Grattis till alla som fyllt. Jag har säkert missat någon.

    Melisabeth: låter väl som en bra idé Grottmänniska.

    Imorgon fyller V. Känns som tiden går riktigt snabbt här, allt för snabbt.

Svar på tråden MajMammor 2007 15