• Äldre 11 Feb 08:52
    152260 visningar
    2830 svar
    2830
    152260

    MajMammor 2007 15

    Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.

    Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.

    Men det är majmammor 2007 vi är {#lang_emotions_smile}


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Svar på tråden MajMammor 2007 15
  • Äldre 15 Jun 21:47
    dalkulla85 skrev 2010-06-15 21:46:22 följande:
    Hej på er alla!
    Länge sedan jag var in och kikade till er nu.
    Snart dags för 3Bus och Darling ser jag.
    Själv maler tankarna på en tredje...jag vill och det kommer nog att bli en, frågan är bara när... Adelina är snart 1½ och en riktig ENVIS dam. Får utrbrott och för minsta sak, t.ex. om jag tar av henne ngt, men annars är hon världens goaste. Esmeralda är som alltid, ett "lätt" barn.
    Till hösten fortsätter jag plugga och karln blir hemma med Adelina och Esmeralda ska få börja på förksola (hon har varit hemma hela tiden) 15 timmar/vecka.

    Det var en liten uppdatering av mig, om någon nu kommer ihåg mig och är intresserad

    Kanske att jag orkar hänga med här lite mer nu, vi får se...
    Hej och välkommen tillbaka
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07 Lillknorr BF 6/10~~
  • RosaNa­pp
    Äldre 15 Jun 22:54

    dalkulla: hej

  • Äldre 16 Jun 15:11
    dalkulla85 skrev 2010-06-15 21:46:22 följande:
    Hej på er alla!
    Länge sedan jag var in och kikade till er nu.
    Snart dags för 3Bus och Darling ser jag.
    Själv maler tankarna på en tredje...jag vill och det kommer nog att bli en, frågan är bara när... Adelina är snart 1½ och en riktig ENVIS dam. Får utrbrott och för minsta sak, t.ex. om jag tar av henne ngt, men annars är hon världens goaste. Esmeralda är som alltid, ett "lätt" barn.
    Till hösten fortsätter jag plugga och karln blir hemma med Adelina och Esmeralda ska få börja på förksola (hon har varit hemma hela tiden) 15 timmar/vecka.

    Det var en liten uppdatering av mig, om någon nu kommer ihåg mig och är intresserad

    Kanske att jag orkar hänga med här lite mer nu, vi får se...
    Men hjälp människa. Plugga som du ska och tänka på en 3.. du är galen
  • Äldre 16 Jun 16:12

    Idag var Ellan arg på mig: "Vilken dum mamma jag har... TANT!"


    JAg fick fullt upp med att hålla masken och inte börja garva högt


  • cii
    Äldre 17 Jun 19:55

    Hojt hojt! Hoppas allt är fint med er =)

    Vilka är GRAVIDA? =D hihi

  • Tess82
    Äldre 17 Jun 21:01

    Sitter här och längtar så efter min lilla älskling. Har ju börjat nytt jobb och bor hemma hos mamma lite nu för att slippa pendla 7,5 mil enkel resa varje dag när jag bara jobbar 5 tim/dag. Kommer att jobba 75% sen när jag börjar jobba "på riktigt" och då blir det 4 heldagar i veckan, får väl se hur jag ska lägga upp det för att inte vara hemifrån för mycket. En tanke är att jobba mån-tis och sova kvar, sen ledig onsdag och borta tors-fre. Då får jag träffa Linnea varje dag även om det bara blir en kort stund på morgon vissa dagar. Blir ju lite billigare än att pendla varje dag... Imorgon får jag åka hem till mina älsklingar i alla fall, ska bli jätteskönt.

    Min företrädare på jobbet ska ha barn om ca en månad så hon jobbar bara nästa vecka, har lite stressigt att försöka lära mig allt på 1,5 vecka men det finns ju som tur är fler som vet vad som ska göras när hon slutar.


    Linnea -07
  • Äldre 17 Jun 21:03
    Melisabeth skrev 2010-06-16 16:12:20 följande:
    Idag var Ellan arg på mig: "Vilken dum mamma jag har... TANT!"


    JAg fick fullt upp med att hålla masken och inte börja garva högt
    Haha... Cii, jag är gravid (Blindness här), vecka 35. Hur går det för er??
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Äldre 18 Jun 22:55
    Melisabeth skrev 2010-06-16 15:11:12 följande:
    Men hjälp människa. Plugga som du ska och tänka på en 3.. du är galen
    Jag är kanske det...tänkte höra efter om ngn vill avråda mig eller kanske uppmana mig till det...
  • cii
    Äldre 18 Jun 23:05

    DP - Jo det visste jag =) Jag grattade dig i vintras om jag inte missminner mig =) Hur känns det då?

    Här går det bra. Vi har haft det lite motigt med Lova, hon har haft problem med slem i halsen och rosslig/hostig till och från sedan i Nov. NU blev hon plötsligt mycket sämre på bara en dag och det visade sig vara Astma (jag har det själv) och Theo är dunderallergisk mot MYGG... Så nu har han blivit testad för getingar och andra kreaturer.
    Mycket sjukhus men vi reder oss!

  • Tess82
    Äldre 19 Jun 09:57

    Cii, vad jobbigt men skönt att veta vad det är med båda barnen. Låter jobbigt att vara allergisk mot mygg, de är ju inte så lätta att undvika och astma är väl ingen höjdare heller .


    Linnea -07
Svar på tråden MajMammor 2007 15